دو پادشاه در یک سری

انتخاب و خرید لوازم خانگی به خودی خود کار نسبتا دشوار و پیچیده‌ایست حالا اگر بخواهید از میان انبوه مدل‌ها و سری‌های موجود در بازار محصولی را پیدا کنید که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم از کارآیی و کارآمدی یک دستگاه ممتاز برخوردار باشد، کار خود را سخت‌تر از همیشه کرده‌اید. کاری که البته نشدنی نیست و با جستجو و مقایسه دقیق بین مدل‌ها می‌توانید چنین دستگاهی را پیدا کنید و به خانه‌تان بیاورید.

مجله آنلاین موبنا – از جمله این محصولات در بازار لوازم خانگی جارو برقی‌های سری King سامسونگ هستند که به عنوان محصولی خوش قیمت و البته کارآمد شناخته می‌شوند. جارو برقی‌های سری King سامسونگ که در دو مدل ۱۸۰۰ واتی King 18 و ۲۰۰۰ واتی King 20 عرضه شده‌اند، از قابلیت‌هایی مثل قدرت مکش ۴۴۰ وات، فناوری فیلتر نانو سیلور، لوله‌ خرطومی چرخان ۳۶۰ درجه و… بهره می‌برند. بدنه این جارو برقی‌ها به شکلی مینیمال و زیبا طراحی شده تا دسترسی به دکمه‌های مورد نیاز کاربر ساده‌تر از هر زمان دیگری باشد.

دو پادشاه در یک سری

قدرت مکش

توان بالای جارو برقی در مکش گرد و غبارها و ذرات ریز موجود در فرش می‌تواند خیال شما را از بابت تمیزی کامل و بی‌نقص خانه راحت کند. خیلی از اوقات افراد حتی پس از جارو کشیدن هم خرده ریزها و آشغال‌هایی را روی فرش خود می‌بینند که آنها را مجبور می‌کند تا این عمل را برای یک بار دیگر هم انجام دهند. در واقع اهمیت قدرت مکش جارو برقی در جایی‌ست که علاوه بر تمیزی کامل اتاق‌ها، باعث می‌شود تا زمان و انرژی کمتری را برای تمیزی خانه صرف کنید. زمانی که می‌توانید آن را به سایر کارها و تفریحات خود اختصاص دهید.

جارو برقی‌های سری King سامسونگ از قدرت مکش ۴۴۰ وات بهره می‌برند. نکته جالب توجه قدرت مکش مدل King 18 است که با وجود توان مصرفی ۱۸۰۰ وات در مقایسه با بسیاری از مدل‌های هم توان خود قدرت بسیاری بالایی در مکیدن گرد و خاک‌ها و ذرات ریز دارد.

دو پادشاه در یک سری

استراحت شاهانه

مزیت‌ مهمی که یک جارو برقی را از سایر دستگاه‌ها متمایز می‌کند انعطاف‌پذیری و کارکرد ساده و راحت با لوله آن است که می‌تواند جارو کشیدن را به ساده‌ترین و کم‌زحمت‌ترین کار ممکن تبدیل کند. در جارو برقی‌های سری King این مزیت با وجود لوله‌ی تلسکوپی قابل تنظیم، سیم بلند ۷ متری،  لوله خرطومی با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و ریموت کنترل روی دسته جارو برقی (تنها در مدل King 20) بیشتر از همیشه جلوه می‌کند.

برای مواقعی که سطوحی همچون فرش، پارکت و سنگ را پیش‌رو دارید می‌توانید از طریق پدال‌های روی پارویی تنظیمات دلخواه را برای تمیزی بهینه‌تر اعمال کنید. همچنین با وجود کیسه ۴ لیتری تعداد دفعات باز کردن و تخلیه کیسه کمتر از همیشه شده است.

دو پادشاه در یک سری

فیلتر نانو

برای اینکه هوای خروجی از جارو برقی عاری از هرگونه گردوغبار ریز و آزاردهنده‌ای باشد سری King سامسونگ به فیلتر نانو سیلور مجهز شده‌ است. در این فناوری از یون‌های نانو سیلور که قابلیت جذب و نفوذ بالایی دارند برای از بین بردن باکتری‌ها و گردو‌خاک‌های بسیار ریز کمک گرفته می‌شود. تراکم یون‌های نانو سیلور پوشش مستحکمی را ایجاد می‌کند تا هوای خروجی از دستگاه بدون ذره‌ای گردو‌غبار و بوی نامطبوع باشد.

مجموع این قابلیت‌ها موجب شده تا جارو برقی‌های سری King سامسونگ با وجود ظاهر و کیفیت شاهانه خود همچون خدمتکاری حاضر یراق و آماده به کار تمامی گردوخاک خانه را در چند دقیقه محو کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا