کاهش نسبت خسارت بیمه دانا در سال ۹۷

معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا، از کاهش نسبت خسارت این شرکت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال ۹۶ خبر داد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، منصور حسینی در جمع مدیران ستادی و اجرایی این شرکت، با تشریح عملکرد بیمه‌های اموال و مسئولیت در سال ۱۳۹۷ و افزایش میزان تولید حق بیمه، از مدیریت‌های فنی خواست نسبت به بازبینی در دستورالعمل صدور و خسارت اقدام کنند.
وی، آموزش، افزایش اختیارات شعب، کنترل ضریب خسارت، تعامل مناسب با شعب، برگزاری جلسه با بیمه‌گذاران و نظارت مستمر بر عملکرد شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و خواستار تلاش مجدانه مدیریت‌های فنی و شعب برای افزایش پرتفوی سودده شد.
معاون فنی بیمه‌های اموال و مسئولیت بیمه دانا در بخش دیگری از سخنان خود، خلاقیت و نوآوری در صنعت بیمه را مورد اشاره قرار داد و افزود: این شرکت با اجرایی کردن طرح مهر دانا در کشور موجب خلاقیت در صنعت بیمه شده است.
حسینی، تغییرات سریع در دنیا و خلاقیت را عامل تعیین‌کننده‌ای در موفقیت سازمانی دانست و از مدیران بیمه‌های اموال و مسوولیت و روسای شعب خواست با دقت در انتخاب ریسک، ایجاد گروه‌های کاری و تبادل تجربیات، فعالیت‌های خود را در جهت افزایش پرتفوی مبتنی بر سود مضاعف کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا