ربات‌های کتک خور برای بیماران روانی تولید شدند (+عکس)

عرضه محصولات فناورانه برای کمک به بیماران روحی و روانی با هدف خالی کردن خشم و عصبانیت آنها با تولید ربات‌هایی جدید وارد مرحله‌ای تازه شده است.

مجله آنلاین موبنا – پژوهشگران دانشگاه کارنگی ملون اشیای رباتیکی با هدف پاکسازی روح و روان بیماران روانی تولید کرده اند که فرد می‌تواند با ضربه زدن، چاقو زدن و حتی فحاشی خطاب به آنها خود را سبک و عصبانیت خود را خالی کند.

یکی از اشیای تولیدشده بدین منظور شبیه به یک نازبالش سیاه رنگ است. اما فرد بیمار با فرو کردن اشیای تیز به درون آن عصبانیت خود را خالی می‌کند. این شیء بعد از این کار شروع به لرزش می‌کند و تا زمانی که فرد همه اشیای برنده را از درون آن خارج نکند، به لرزش خود ادامه می‌دهد.

ربات‌های کتک خور برای بیماران روانی تولید شدند (+عکس)

شیء دیگری که بدین منظور تولید شده یک کریستال درخشنده است که در صورت فحاشی خطاب به آن شروع به خنده‌های تحریک کننده می‌کند و تنها زمانی این کار را متوقف می‌کند که فرد آن را به شدت به زمین بکوبد.

ربات‌های کتک خور برای بیماران روانی تولید شدند (+عکس)

رواشناسان معتقدند که استفاده از این نوع وسایل فناورانه به تخلیه عقده‌های روحی و روانی افراد عصبی که با مشکلاتی همچون استرس، افسردگی، عصبانیت دائمی و غیره دست و پنجه نرم می‌کنند بسیار مفید است. البته هنوز استفاده عمومی از این نوع وسایل مورد تأیید قرار نگرفته است.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا