چاره‌ای برای ماوس درد! (+فیلم/تصاویر)

اگر هنگام کار با ماوس یا همان موشواره دچار خستگی شدید مچ دست می‌شوید و ادامه کار برایتان دشوار است پیشنهاد می‌کنیم محصولی که در ادامه این مطلب معرفی می‌شود را به عنوان یک گزینه مدنظر قرار دهید.

مجله آنلاین موبنا – یکی از مهمترین آسیب‌هایی که کار زیاد با رایانه برای کاربران ایجاد می‌کند؛ دردهای فیزیکی و خستگی مزمن در انگشتان، مچ و سایر قسمت دست حتی تا شانه و گردن است. وقتی مچ دست برای مدت طولانی و پیوسته خم می‌شود، فشار سنگینی به “عصب مدیان” یا عصب پنجم دست (که از قسمت میانی مچ عبور می‌کند تا به انگشتان برسد) که در کانال مچ دست (کانال کارپال) قرار دارد، وارد می‌شود.

 

 

کانال کارپال نیز تشکیلات کانال مانند کوچکی در مچ دست است که توسط ۸ استخوان مچ و رباط‌های کارپال احاطه شده است. زردپی که وظیفه خم کردن انگشتان را به عهده دارند و نیز عصب میانی- از میان این کانال – از ساعد تا کف دست می‌گذرد. اگر فشارها به مچ تداوم داشته باشد، این عصب دچار التهاب شدید می‌شود و علائمی مانند درد، گزگز و سوزش در ناحیه توزیع عصب مدیان در مچ دست احساس شود و درنهایت بیماری “نشانگان تونل کارپال” پدیدار می‌شود.

چاره‌ای برای ماوس درد! (+فیلم/تصاویر)

حال برای نجات از این همه دردسر، موزن مجموعه‌ای را ویژه کار با ماوس ارائه کرده است که می‌تواند تا حد زیادی مشکلات سلامتی مرتبط را کاهش دهد. موزن در واقع یک استراحتگاه ویژه ساعد است که زاویه مچ دست نسبت به ماوس را تا حد زیادی اصلاح می‌کند.

این گجت همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید از دو بخش تشکیل شده که یکی به عنوان پایه متصل به میز کار و دیگری به عنوان استراحتگاه ساعد طراحی شده است. براحتی می‌توان پایه را روی میزهایی به ضخامت ۰.۵ سانتیمتر تا ۵.۵ سانتیمتر نصب کرد.

چاره‌ای برای ماوس درد! (+فیلم/تصاویر)

چاره‌ای برای ماوس درد! (+فیلم/تصاویر)

در تولید این محصول از جذب‌کننده داخلی شوک و همچنین کاهنده صدا استفاده شده تا تجربه متفاوتی برای کاربر هنگام کنترل ماوس ایجاد شود. این مجموعه قابلیت تحمل وزنی برابر با ۲۱ کیلوگرم را دارد.

قیمت پیش‌بینی‌شده برای پایه و استراحتگاه ساعد موزن ۹۹ دلار است.

چاره‌ای برای ماوس درد! (+فیلم/تصاویر)

چاره‌ای برای ماوس درد! (+فیلم/تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا