نکات مهم برای خرید «گچ»

در ایران کارخانه‌های زیادی هستند که به تولید گچ پرداخته‌اند، ولی کمتر کارخانه‌ای محصولاتش دارای کیفیت صادراتی است.

گچ

از گذشته تاکنون گچ دارای فواید و مصارف بالای است. در زمان قدیم کاخ‌ها، گچ‌بری به وسیله گچ انجام می‌شد. البته امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دامنه مصرف آن نیز بیشتر شده است. مواد افزودنی امروزه بسیاری از معایب گچ را کاسته است، ازجمله محصولاتی که این مشکلات را برطرف کرده می‌توان به گچ ضدآب و ضدحریق اشاره کرد. خوب تا اینجا فقط قسمتی از اهمیت وجود گچ را دیدیم. یک لحظه احساس کنید ما معدن گچ نداریم؟! خوب جهان امروزی ما چگونه خواهد بود؟ دیگر دیوار و سقف سفید، مجسمه‌سازی با گچ، قالب گچ در پزشکی و.. را نخواهیم داشت.

چرا گاهی خروجی مناسب با گچ نداریم؟

خروجی یک استادکار حرفه گاها می‌تواند مناسب نباشد! خوب دلیل آن چیست؟ خوب می‌تواند دلایل زیادی داشته باشد اما یک استادکار حرفه کمتر پیش می‌آید خروجی نامناسب آن بخاطر مشکلات فنی باشد، پس دلیل آن عدم کیفیت مناسب گچ مورداستفاده خواهد بود. سعی کنیم به کیفیت محصولات خودمان بیشتر توجه کنیم تا قیمت گچ شما هر چقدر استادکار حرفه‌ای باشید بازم کیفیت محصول مورداستفاده خیلی مهم است. به همین خاطر خیلی از استادکار سعی می‌کنند عملیات گچ‌بری و گچکاری خودشان را با محصول از مورداطمینانی که قبلا از آن استفاده کردند انجام بدهند. ولی خوب این نوع طرز فکر می‌تواند یک استادکار بهترین نوع مارک گچ را پیدا نکند.

کارخانه گچ

در ایران کارخانه‌های زیادی هستند که به تولید گچ پرداخته‌اند، ولی کمتر کارخانه‌ای محصولاتش دارای کیفیت صادراتی است. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم وجود کیفیت در گچ خیلی مهم است وگرنه زحمت ما برباد خواهد رفت. ازجمله کارخانه‌های تولیدی گچ که امروزه از بزرگترین صادرکنندگان گچ در کشور است می‌توان شرکت توسعه گچ متین را نام ببرد. این شرکت دارای محصولاتی باکیفیت است. ازجمله محصولات آن گچ بارز و سوپر گچ متین و.. را می‌توان نام برد.

خرید گچ

برای خرید گچ ما می‌توانیم با رجوع به خیلی از شرکت‌های تولیدکننده گچ یا بصورت الکترونیک نیاز خویش را برطرف کرد. با تاکید دوباره به کیفیت محصولات اهمیت بیشتری بدهید تا قیمت آن.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا