۹ درصد کارت‌خوانهای کشور در اختیار یک بانک است

مدیر عامل پست بانک ایران گفت: به دلیل گستردگی حضور در روستاها، ۹ درصد دستگاه‌های کارت خوان کشور در اختیار این بانک است که تامین درآمد این دستگاه‌ها مهم است.

مجله آنلاین موبنا -بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران امروز در همایش مدیران این بانک، با اشاره به حضور پست بانک در روستا، گفت: میزان مشارکت اقتصادی در روستا بسیار بیشتر از شهرها است و حضور در این مناطق فرصت مناسبی برای افزایش سهم بازار است که این بازار به صورت انحصاری در اختیار این بانک است.

وی گفت: به عنوان بانک دولتی علاوه بر ارائه خدمات به مناطق روستایی برای جذب منابع موجود در این مناطق باید برنامه‌ریزی کنیم و به عنوان بنگاه اقتصادی باید به دنبال حداکثر کردن سود سهامداران باشیم.

مدیرعامل پست بانک ایران حفظ رضایت مردم از خدمات پست بانک ایران را بسیار ضروری دانست و گفت: نظارت مستمر بر سرویس‌دهی مناسب ابزار الکترونیکی به ویژه خودپردازها باید توسط شعب پیگیری شود؛ همچنین برای رعایت عدالت، منابعی که در هر منطقه جذب می‌شود، باید در همان منطقه مصرف شود.

به گفته شیری، به دلیل گسترده حضور در روستاها، در حال حاضر ۹ درصد دستگاه‌های کارت خوان pos کشور در اختیار پست بانک است، اما درآمدزایی این دستگاه‌ها نیز مهم است.

 منبع: فارس 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا