یک کابل همه‌کاره (+فیلم/ تصاویر)

اگر کاربر گجت‌های مختلف با سیستم‌عامل‌های متفاوت هستید دیگر نگران حمل چند کابل بطور همزمان نباشید. اونو یک کابل هیبریدی بسیار باکیفیت است که می‌تواند تمام گجت‌های شما را شارژ کند.

مجله آنلاین موبنا – تنوع گجت‌های هوشمند و علاقه کاربران به در اختیار داشتن انواع سیستم‌عامل‌ها موجب شده تا با کابل‌های مختلفی نیز سروکار داشته باشیم. برای مثال اگر شما یک آیفون و همچنین یک تبلت هوشمند اندرویدی داشته باشید برای ارتباط یا شارژ هر کدام از این‌ها نیازمند کابل اختصاصی آن خواهید بود که این مساله دشواری حمل چند مدل کابل را بدنبال دارد. اما دنیای فناوری و کمپانی‌های خلاق برای این مشکل نیز یک راهکار جالب ارائه کرده‌اند که کابل آهنربایی “اونو” نام دارد.

اونو یک کابل شارژ باکفیت و بسیار خوش‌ساخت است که طولی برابر با ۱.۵ متر دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید طول سیم نیز با “نایلون مقاوم بافته شده” محافظت می‌شود که این پوشش عمر کابل را چند برابر خواهد کرد.

یک کابل همه‌کاره (+فیلم/ تصاویر)

تکنولوژی جالب به کار رفته در این کابل یک اتصال آهنربایی است که بواسطه آن می‌توانید سه نوع شارژ مختلف را با یک کابل در اختیار داشته باشید. میکرو یو اس بی، یو اس بی تایپ- سی و لایتنینگ اپل. یک چراغ ال ایی دی کوچک نیز کاربر را از وضعیت شارژ گجت خود مطلع می‌کند.

یک کابل همه‌کاره (+فیلم/ تصاویر)

قیمت ثبت سفارش در نظر گرفته شده برای این محصول که ۱۰ سال نیز ضمانت دارد برابر با ۲۱ دلار است. این محصول با سایر انواع مشابه بازار تفاوت کیفیت بسیار زیادی دارد و از سیستم شارژ سریع اپل نیز پشتیبانی می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا