عرضه مودم‌های TD-LTE گروه همراه اول با تخفیف ویژه

همراه اول با حضور در نمایشگاه کتاب، شرایط ویژه‌ای را برای عرضه محصولات و خدمات خود فراهم آورده است.

مجله آنلاین موبنا – شرکت ارتباطات سیار ایران امسال به عنوان حامی ویژه فرهنگ کتابخوانی، اسپانسر اصلی برگزاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب شده و علاوه بر افزودن ۴ سایت سیار در راستای توسعه ظرفیت موجود شبکه در مصلی امام خمینی(ره) تهران، در قالب سه غرفه محیطی به ارائه خدمات خاص می‌پردازد.
«همراه اول» در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با شعار «خواندن توانستن است» برگزار می‌شود و تا ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد، در هر سه غرفه محیطی خود خدمات مشتریان، ارائه سیم‌کارت و تبلت‌های انارستان، تبدیل به یوسیم (سیم‌کارت نسل چهارم)، پرزنت اپلیکیشن همراه من و ارائه خدمات اینترنت ثابت نسل چهارم مبین‌نت را دارد.
به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب توصیه می‌شود که حتما سری به غرفه‌های این شرکت بزنند چون قطعا با ارائه خدمات خاص و تخفیف‌داری مواجه می‌شوند که امکان بهره‌مندی از آنها در شرایط عادی خارج از فضای نمایشگاهی نیست.به عنوان مثال شرکت ارتباطات «مبین‌نت» مودم‌های TD-LTE خود را در غرفه‌های همراه اول با تخفیف ویژه ارائه می‌کند.
بر این اساس مودم‌های جیبی TD-LTE این شرکت در طول روزهای برگزاری با تخفیف ۲۰ درصدی و در قالب طرح‌های متنوع براساس نیاز کاربران ارائه خواهند شد. همچنین مودم‌های رومیزی نسل جدید مبین‌نت نیز به‌همراه طرح‌های مختلف اینترنت ثابت با هدیه‌ی ۲۰۰ گیگی در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت. این هدیه پس از انجام نصب کارشناسی ظرف ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام، در قالب گیگ‌پک یک‌ماهه برای کاربران فعال خواهد شد.
مبین‌نت برای تضمین کیفیت اینترنت خریداران مودم‌های خود را به‌همراه ضمانت ۵ ساله‌ی بازگشت وجه ارائه می‌کند. همراه اولی‌ها و تمامی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، می‌توانند برای استفاده از خدمات این اپراتور، به غرفه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه کتاب، واقع در ورودی شبستان مصلی، روبروی غرفه ‌های دانشگاهی و محوطه حوض آب که حدود ۱۵۰ مترمربع را به خود اختصاص داده است، مراجعه کنند.

 منبع: موج 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا