دانلود Snow Temple Run 6.2 بازی فرار از معدن در برف

جدید ترین قسمت بازی فرار از معدن با نام Snow Temple Run شناخته می شود که در حال و هوای زمستانی تدارک دیده شده و در مقایسه با سری های قبلی از جلوه ای منحصر به فرد برخوردار است.

مجله آنلاین موبنا – بر اساس تجربه کاربران این نسخه از بازی از نسخه های قبلی متمایز است؛ به عقیده جمعی از بازیکنان که این عنوان را تجربه کرده اند سری بازی های تمپل ران فقط به دویدن و دویدن خلاصه می شود! اما در این نسخه گیم پلی بازی چیزی بیشتر از یک بازی دونده بی پایان عادی است. این بار باید از دست پرنده های عجیب و غریب فرار کنید و با چالش های نوینی که برای‌تان تدارک دیده شده است مواجه شوید. شاید عامل موفقیت سری فرار از معبد؛ وجود آیتم ها و وقایع بسیار متنوع در طول مسیر دویدن باشد به طوری که عطش بازیکن را برای کشف اسرار بیشتر این بازی به اوج می رساند. لذا خطاب به کسانی که از علاقه مندان بازی های  Temple Run هستند؛ در این عنوان شاهد اتفاقات جذاب تر و شگفت انگیز تری خواهید بود.

 

وقتی وسط برف و یخ بخواهید از معدن فرار کنید!

بازی Snow Temple Run
بازی Snow Temple Run

سوار بالون می شوید و سکه جمع می کنید، گرافیک بهبود یافته و زیبای بازی را تجربه خواهید کرد، از ماز تاریک پا به فرار می گذارید و سعی می کنید که طعمه اُرک های شیطانی نشوید. باید اظهار کرد که جهان پیرامون بازی بسیار نو آورانه و زیبا تدارک دیده شده و همچنین تجربه گیم پلی فوق العاده ای ارائه می دهد. شایان ذکر است که این بازی در سبک بازی های ماجرایی دسته بندی می شود و تا کنون موفق به کسب نمره ۴.۱ از سوی کاربران پلی استور شده است.

مشخصات:

  • اسم بازی: Snow Temple Run
  • دسته: ماجرایی
  • ورژن: ۶.۲
  • شرکت سازنده: IGame Studios
  • حجم: فایل نصبی: ۵۹ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۲.۳.۲ و بالاتر

تصاویر محیط بازی Snow Temple Run:

دانلود بازی فرار از معدن برفی:

دانلود بازی Snow Temple Run v6.2

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا