معرفی و دانلود بازی مربیگری فوتبال ۹PM Football Managers

۹PM Football Managers از بازی های جدید اندرویدی در سبک مربگیری فوتبال می باشد که با دارا بودن گیم پلی منحصربفرد و جدید ، مدیریت یک تیم فوتبال را بر عهده شما قرار می دهد که بایستی آن را پیشرفت دهید.

مجله آنلاین موبنا –  این بازی ورزشی تاکنون بیش از ۵۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۳ از ۵ را نیز کسب کرده است.

9PM Football Managers
۹PM Football Managers

تفاوتی که این بازی مربیگری فوتبال با سایر بازی های مشابه دارد را می توان پرجزئیات بودن آن به شمار آورد بطوریکه این بازی ابزار و المان های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد تا یک تیم فوتبال را به معنای واقعی مدیریت کنید و مسیر موفقیت خود را برای رسیدن به جام های گوناگون هموار نمایید. بطور کلی در این بازی از زمان تاسیس باشگاه تان در سال ۱۹۸۶ بایستی بر روی کلیه ی امور مرتبط با باشگاه تان نظارت داشته باشید بطوریکه از جزئی ترین کارها مثل ساخت لوگوی باشگاه و رسیدگی به ساختمان های مرتبط با باشگاه و کارهای کلی تر مانند خرید بازیکان و یا ارنج بازیکنان در بازی را بایستی زیر نظر بگیرید. شما در طول بازی بایستی بر روی قراردادهایی که با بازیکنان و کادر خود می بندید و همچنین اقلام مختلفی را که تهیه می کنید نظارت کنید تا به سود دهی برسید.

9PM Football Managers
۹PM Football Managers

درط ول بازی انیمیشن های ساده و جالبی نیز مشاهده خواهید کرد که به خوبی طراحی شده اند و بازی را برای شما جذاب تر می کنند. رقابت های بازی هر شب برگزار می شوند و شما بایستی سعی کنید تا در این رقابت ها به پیروزی برسید و به لیگ های بالاتر صعود کنید و جوایز مختلفی را دریافت نمایید ، با توجه به اینکه بازی آنلاین می باشد شما کار راحتی را برای شکست دادن رقبای خود ندارید و بایستی با بازیکنانی طراز اول رقابت نمایید.

تصاویر بازی ۹PM Football Managers :

دانلود بازی ۹PM Football Managers :

معرفی و دانلود بازی مربیگری فوتبال 9PM Football Managers

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا