دانلود صدها والپیپر هنری باکیفیت با اپلیکیشن Facets

Facets مجموعه ای از تصاویر هنری جالب و می باشد که توسط هنرمند استرالیایی جاستین مالر ابداع شده اند ، این والپیپرها ابداع در سایتی به همین نام منتشر می شدند و سپس برنامه ی اندرویدی با نام Facets – with Muzei ساخته شد که با استفاده از آن کاربران و طرفدارن این نوع آثار هنری می توانند والپیپرهای مورد علاقه ی خود را دانلود کنند.

مجله آنلاین موبنا – با استفاده از این برنامه می توانید در کلکسیون آثار هنریFacets بگردید و آثار مورد علاقه ی خود را از صدها عکس پیدا کنید و به عنوان والپیپر گوشی خود انتخاب کنید ، کلیه ی والپیپرهای موجود در این برنامه با کیفیت ۱۰۸۰ می باشند که خود نشان دهنده ی اینست که شما با آثاری با کیفیت بسیار خوب سروکار دارید. بر روی هر کدام از عکس های این برنامه اگر دوبار ضربه بزنید و یا دست خود را به سمت بالا بکشید ( Swipe up ) آن عکس را به صورت تمام صفحه مشاهده خواهید کرد و بدین تریب می توانید آن عکس را به عنوان والپیپر گوشی خود انتخاب نمایید ، همچنین با کشیدن دست خود به سمت پایین ( Swipe down ) می توانید اطلاعات مرتبط با آن عکس از قبیل نام اثر ، سال کشیده شدن اثر و…  را مشاهده نمایید. تعداد ۳۶۵ والپیپر مختلف در این برنامه وجود دارد که به مرور زمان و آپدیت هایی که برای برنامه عرضه می شود به تعداد این والپیپرها افزوده می شود.

Facets
Facets

هر کدام از والپیپرهای موجود در برنامه بصورت جداگانه و مجزا تنظیم و مجددا اندازه شان تغییر کرده است که به خوبی روی صفحات گوشی های هوشمند قرار بگیرند ، در پایان اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که روی والپیپر گوشی خود وسواس دارید و می خواهید یک عکس منحصربفرد را به عنوان والپیپرگوشی خود داشته باشید ، اپلیکیشن Facets به طور حتم یکی از بهترین برنامه هایی است که می توانید والپیپرهای منحصربفردی را در آن پیدا کنید.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: Facets – with Muzei
  • دسته: Personalization
  • ورژن: ۲.۰
  • شرکت سازنده: Depthcore
  • حجم: فایل نصبی: ۱.۲ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۴.۰.۳ و بالاتر

تصاویر Facets – with Muzei :

دانلود Facets – with Muzei :

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا