ساختمان یک میلیارد دلاری برادران وارنر! (+تصاویر)

بنابر اطلاعات منتشره توسط ال ای تایمز، این پروژه یکی از بزرگترین طرح‌های ساختمانی در آمریکا به ارزشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار است.

مجله آنلاین موبنا – برادران وارنر یک کمپانی فیلم‌سازی مطرح آمریکایی است که احتمالا تاکنون بیننده تعدادی از محصولات آن بوده‌اید. سابقه تاسیس وارنر برادرز به سال ۱۹۱۸ میلادی باز می‌گردد و دفتر مرکزی آن در بربنک کالیفرنیا(آمریکا) قرار دارد. اخیرا اطلاعاتی در رابطه با تصمیم کمپانی برای توسعه دفتر مرکزی خود در بربنک منتشرشده که کانون توجه رسانه‌ها قرارگرفته است.
مجموعه‌ای متشکل از دو بخش شامل: ۷ ساختمان در زمینی به مساحت ۳۵۵ هزار مترمربع و دیگری ۹ ساختمان به هم چسبیده در زمینی به مساحت ۴۴۵ هزار مترمربع. این پروژه در پاییز امسال کلید خورده و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۳ تکمیل شود که اتمام پروژه با مراسم صدمین سالگرد کمپانی همزمان خواهد بود.

ساختمان یک میلیارد دلاری برادران وارنر! (+تصاویر)

بنابر اطلاعات منتشره توسط ال ای تایمز، این پروژه یکی از بزرگترین طرح‌های ساختمانی در آمریکا به ارزشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار است. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید مجموعه ساختمانی وارنر برادرز معماری زیبا و متفاوتی دارد؛ سبکی که در خبرها به عنوان ساختمان‌های شناور بدان اشاره‌شده بود.
پس از افتتاح پروژه قرار است بخشی از فعالیت‌های استودیویی وارنر در این مکان انجام شود.

ساختمان یک میلیارد دلاری برادران وارنر! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا