دانلود Car Destruction League بازی لیگ انهدام ماشین ها

Car Destruction League محصول جدید شرکت بازی سازی Tapinator است که نبرد اتومبیل ها را برای نابود کردن ماشین های رقیب به تصویر می کشد.

مجله آنلاین موبنا – در نقش یک اتومبیل‌ران خشمگین وارد میدان نبرد می شوید و باید پس از انتخاب اتومبیل مورد پسند خود ماشین های دیگر را با ضربات ویرانگر نابود کنید. جدال آنقدر ادامه پیدا می کند که تنها یک نفر از شرکت کنندگان سالم از مهلکه خارج می شود. رقابت تنها به ضربه زدن به ماشین های دیگر خلاصه نمی شود بلکه می توانید با زیرکی به حملات دیگر شرکت کنندگان جا خالی داده و آن ها را از میدان نبرد به بیرون پرت کنید همچنین با هول دادن ماشین های دیگر قادر هستید آن ها را از دور مسابقه خارج کنید. در شرایط بحرانی که اتومبیل شما در معرض نابودی است می توانید از ماشین پیاده شوید و به سرعت به سمت یک اتومبیل دیگر بدوید تا پس از تجدید قوا، نبرد انهدام را از سر گیرید.

Car Destruction League

باید اذعان کرد که سطح گرافیک و جزئیات بصری به هیچ وجه تناسبی با تصاویر رسمی بازی در پلی استور ندارد. گرافیک بازی کاملا ابتدایی است و تنها موردی که می تواند تجربه بازی را ارزشمند نماید؛ گیم پلی مهیج و سرگرم کننده آن است. فیزیک رانندگی، فیزیک برخورد اتومبیل ها و رابط کنترلی ماشین ها رضایت بخش هستند که در کنار موضوع مهیج تجربه خوبی به ارمغان می آورند. با این اوصاف نتایج قابل قبولی از سوی کاربران برای این بازی به ثبت رسیده است؛ نمره خوب ۴.۵ از ۵ که هنوز راه درازی تا رسیدن به جامعه آماری قابل قبول دارد و تعریف و تمجید های کاربران در صفحه گوگل پلیِ این بازی، بازخورد های مثبت عنوان «لیگ انهدام ماشین ها» هستند.

اطلاعات:

  • اسم بازی: Car Destruction League
  • دسته: اکشن
  • ورژن: ۱.۱
  • شرکت سازنده: Tapinator
  • حجم: فایل نصبی: ۴۱ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۲.۳.۳ و بالاتر

تصاویر Car Destruction Le10ague:

دانلود بازی لیگ انهدام ماشین ها:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا