تسهیلات ارزان قیمت بانک‌پاسارگاد محدودیت ندارد

بانک‌پاسارگاد با هدف کمک به رشد و شکوفایی چرخه اقتصاد کشور و افزایش دامنه خدمات بانکی، اقدام به اعطای تسهیلات ارزان قیمت در قالب بسته حمایتی ویژه بانک می‌کند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد ضمن اعلام این خبر گفت: اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت، گشایش اعتباراسنادی داخلی و صدور انواع ضمانت‌نامه بانکی سه نوع از خدمات بانک‌پاسارگاد هستند که به‌منظور کمک به افزایش تولید و اشتغال‌آفرینی ارایه می‌شوند.

وی در خصوص طرح تسهیلات ارزان‌قیمت ادامه داد: در این طرح مشتریان بانک‌پاسارگاد اعم از حقیقی و حقوقی، فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل می‌توانند با توجه به میزان اعتبار بانکی خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ کارمزد دلخواه تسهیلات دریافت کنند. به این ترتیب که متناسب با ضریب امتیازشان در بانک و با حداقل مانده روزانه یک میلیون ریال در حساب‌های جاری و کوتاه‌مدت خود مشمول برخورداری از این تسهیلات می‌شوند. به هر یک میلیون‌ریال در حساب‌های جاری یا کوتاه‌مدت مشتری روزانه یک امتیاز تعلق می‌گیرد.

رفیعی در ادامه ضمن بیان این مطلب که حساب‌های قرض‌الحسنه جاری و سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی، سپرده‌های مشمول این تسهیلات هستند، تصریح کرد: عدم وجود محدودیت، تنوع در نرخ تسهیلات، عدم نیاز به مسدودی سپرده و نحوه بازپرداخت بر اساس نیاز مشتری از ویژگی‌های طرح تسهیلات ارزان‌قیمت هستند.

مدیر روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد در پایان تأکید کرد: مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته حمایتی بانک‌پاسارگاد به شعبه‌های بانک‌ در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره ۸۲۸۹۰ تماس حاصل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا