تلاش و همت کارگران از محدودیت ها، فرصت رونق تولید می سازد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ضمن تکریم مقام شامخ شهدای جامعه کارگری این روز را به کارکنان شریف و زحمتکش کشور بویژه همکارانش در گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.

مجله آنلاین موبنا – در این پیام آمده است: طی سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که شکوفایی اقتصاد کشور ‌به‌رغم تمام مانع تراشی‌ها و ستیزه‌گری‌های برخی قدرت‌های جهانی و استعمار در دست‌یابی به فناوری تولید و ارتقای سطح دانش و تکنیک، با همت کارگران بی‌ادعای صنعت کشور و دست‌های توانمند آنان میسر شده است.

 

متن کامل پیام به این شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

وَ أَنْ لَیْسَ لِلْإِنْسانِ إِلاَّ ما سَعی‏

 

و اینکه برای انسان جز حاصل تلاش او نیست. (سوره نجم آیه ۳۹)

 

روز یازدهم اردیبهشت ماه را که مصادف است با روز پاسداشت مقام کار و کارگر به همه آنانکه که مجاهدانه در ایران امروز در کسوت شریف کارگران فعالیت دارند بویژه همکارانم در گروه صنعتی ایران خودرو تبریک می‌گویم. این فرصت مجال مغتنمی است تا با یادآوری ایثار جامعه کارگری در عرصه‌های دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای گرانقدر این خانواده را گرامی بداریم و بر مقام شامخ این عزیزان درود بفرستیم.

 

بی‌تردید در تمامی رویدادهای انقلاب اسلامی از ابتدای آن تا اینجای تاریخ که ما ایستاده‌ایم، نشان و رد پای کارگران شریف که با بصیرت و غیرت تمام در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند، به چشم می‌خورد و نقش‌آفرینی بی‌بدیل این عزیزان در عرصه‌های مختلف سیاست و اقتصاد کشور برکسی پوشیده نیست. درخشش دستاوردهای زحمتکشان و تلاشگران این عرصه تا بدانجا بوده است که دشمنان قسم خورده انقلاب و ملت ایران نیز در تحریم‌های ظالمانه خود، تولید و اقتصاد را که ماحصل اهتمام عرصه تولید است را هدف قرار داده‌اند.

 

در عین حال طی سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم که شکوفایی اقتصاد کشور ‌به‌رغم تمام مانع تراشی‌ها و ستیزه‌گری‌های برخی قدرت‌های جهانی و استعمار در دست‌یابی به فناوری تولید و ارتقای سطح دانش و تکنیک، با همت کارگران بی‌ادعای صنعت کشور و دست‌های توانمند آنان میسر شده است.

 

تجربه همکاری و زندگی در خانواده شریف ایران خودرو و جمع صمیمی، با روحیه و توانمند همکاران شریف آن به من آموخته است که این مردان و زنان بزرگ بر آمده از تاریخ پرافت و خیز همواره با استظهار به لطف پروردگار و قدرت صبر و همدلی بر هر محدودیتی ظفر خواهند یافت و چندانکه در گذشته ثابت کرده‌اند، با اتحاد و تلاش از تهدید تنگناهای حاکم، فرصت رونق تولید را رقم خواهند زد و با چرخش دست و بازوی آنان چرخه صنعت خودرو قدرتمندانه به حرکت خود ادامه خواهد داد.

 

رجاء واثق دارم که این بلند همتی و روحیه جهادی در فرهنگ جامعه کارگری کشور، موجب ارتقای تولید و صنعت کشور بویژه در صنعت خودرو خواهد شد و در سایه‌سار تلاش این بزرگواران است که می‌توانیم به تحقق «رونق تولید» که از تاکیدات مقام معظم رهبری و برنامه‌های راهبردی دولت محترم است، دستیابیم. بی‌شک با همت کارگران صنعت پویای خودرو، تولید در زنجیره ارزش خودرو رونق خواهد گرفت و در سال جاری شاهد دستاوردهای ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرور آفرین صنعت کشور است، خواهیم بود .

 

ضمن ستایش دست‌هایی که آیینه تلاش روزگارند، بر این  باورم که برای گذر از بحران پیش روی حضور یکایک کارگران عزیز بایسته و ناگزیر است. همان‌هایی که به فرموده مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند و هم اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمنان قرار دارند.

 

درپایان با درود به همه پویندگان اصیل و خدوم، به ویژه همکاران ارجمند در خانواده بزرگ ایران خودرو، از آنان قدردانی می کنم و آرزومند سلامت و بهروزیشان از درگاه خداوند متعال هستم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا