دانشجویان در نمایشگاه کتاب به همراه اول هم سر بزنید!

اپراتور اول ارتباطی ۶۰ دقیقه مکالمه، ۶۰ عدد پیامک داخل شبکه و ۶۰ مگابایت اینترنت رایگان را در قالب سیمکارت دانشجویی در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب عرضه می کند.

مجله آنلاین موبنا – همراه اول مدت هاست که طرح حمایت از دانشجویان و دانش آموزان را در دستور کار خود دارد و در این دوره از نمایشگاه کتاب هم، با حضور در سه غرفه محیطی در محوطه برگزاری مصلی، طرح های تخفیف ویژه تعرفه ای را برای دانشجویان عرضه کرده است.
«سیمکارت دانشجو»، سیمکارتی اعتباری با تعرفه مکالمه یکسان است که از سال ۹۳ از سوی همراه اول ارائه و برای تمامی مکالمات درون شبکه، استانی و بین استانی در تمام ساعات اوج و غیراوج مصرف ارائه شده است، اما مزیتی که این سیمکارت ها دارد، تخفیف ویژه در تعرفه های مکالمه و ارسال پیامک آنهاست.
تعرفه مکالمه مشترکان سیمکارت دانشجو با سیمکارت های اعتباری و دائمی همراه اول دقیقه ای ۸۹۹ ریال و با سیمکارت های دانشجو ۵۴۹ ریال است. همچنین مزیت چشم گیر و جالب دیگر این سیم کارت ها در بهره مندی از «جمعه های رویایی ویژه سیمکارت دانشجو» است.
جشنواره جمعه های رویایی مختص مشترکان سیمکارت دانشجو است؛ مشترکین این سیمکارت ها می توانند با فعال سازی رایگان در این جشنواره شرکت کنند. همچنین مشترکان این جشنواره می توانند از امکان مکالمه رایگان نامحدود داخل شبکه (شبکه همراه اول و تلفن ثابت) در روزهای جمعه بهره مند شوند.
شیوه فعال سازی و شرکت در این جشنواره نیز به این شکل است که مشترکان می توانند با سیمکارت دانشجویی خود و شماره گیری کد دستوری #۴۴*۱۰* به صورت، طرح جمعه های رویایی را به صوررت رایگان روی سیمکارت خود فعال کنند. تعداد تماس های مجازی رایگان و مدت زمان مکالمه رایگان در این طرح، به صورت نامحدود در روزهای جمعه است.
با وجود اینکه قیمت خرید این سیمکارت ها در حالت عادی ۲۰ هزار تومان به همراه ۴ هزار تومان اعتبار اولیه است، اما نرخ عرضه این سیمکارت ها در نمایشگاه بین المللی کتاب رایگان است. همراه اول به عنوان تنها اپراتور حامی ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب، علاوه بر حرکت در مسیر تقویت کتابخوانی، خدمات به مشترکان در نمایشگاه کتاب را نیز مورد توجه قرار داده و هم اکنون با برپایی سه غرفه محیطی در ورودی شبستان مصلی، روبروی غرفه ‌های دانشگاهی و محوطه حوض آب به ارائه خدمات می پردازد.

 منبع: موج 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا