دانلود StayZen بازی چالشی و تمرکزی برای اندروید

StayZen یکی از بازی های جدید اندرویدی می باشد که جدا از جنبه ی سرگرمی قصد دارد تا مخاطب را به معنای وافعی به چالش بکشد بطوریکه حتی در بعضی از موارد شما را عصبی کند ، البته این موضوع بدین معنا نیست که این بازی از آن دسته بازی های اعصاب خردکن است بلکه برای رد کردن مراحل بایستی تمرکز خوبی داشته باشید.

مجله آنلاین موبنا – در ابتدای ورود به بازی ممکن است فکر کنید با یک بازی ساده و بدون دردسر مواجه هستید اما با چند دست بازی کردن متوجه خواهید شد که با یک بازی چالشی روبرو هستید که در هر مرحله چالشی جدید برای شما دارد. در بازی استی ذن شما هدایت یک حلقه را برعهده دارید که باید آن را به یک دانه ی سیاه رنگ برسانید تا این بذر ثمر دهد و به یک گل تبدیل شود ، البته شاید با خودتان بگویید که این کار آسان است ولی باید بگوییم که بازی مسیر رسیدن شما به این دانه را بصورت نقطه چین انتخاب می کند و شما بایستی با انگشتتان روی این نقطه چین ها بکشید و حلقه را از روی این مسیر به دانه برسانید ، البته اینکار در مراحل ابتدایی آسان است و برای شما دردسری ایجاد نمی کند ولی با پیشرفت در بازی و با اضافه شدن موانع مختلف این کار سخت تر خواهد شد و شما بایستی تمرکز بیشتری داشته باشید.

کسب امتیاز ۴.۱ از ۵ در پلی استور

StayZen
StayZen

با پشت سر گذاشتن مراحل و یا شکست خوردن در آن ها ، بازی StayZen جمله ای امیدبخش از افراد معروف برای شما نمایش می دهد که در واقع شما را به جنگندگی و از دست ندادن تلاشتان تشویق می کند. موسیقی بازی از نقاط قوت آن می باشد که به محض ورود به آن توجه شما را به خود جلب خواهد کرد و به نوعی سبب می شود در مراحل چالشی بازی آرامش خود را حفظ کنید. بازی استی ذن به طور کلی دارای ۸۰ مرحله ی منحصربفرد و چالشی می باشد.

اطلاعات:

  • اسم بازی: StayZen
  • دسته: Adventure
  • ورژن: ۹.۱
  • شرکت سازنده: PeaceOut Games
  • حجم: فایل نصبی: ۲۶.۵ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: ۲.۳.۳ و بالاتر

تصاویر StayZen :

دانلود بازی استی ذن:

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا