دانلود BAM – اپلیکیشن بام همراه بانک ملی

در ادامه به بررسی و دانلود اپلیکیشن همراه بانک ملی (بام) می‌پردازیم.

مجله آنلاین موبنا – با پیشرفت تکنولوژی در زمینه های مختلف، سیستم های بانکداری نیز همگام با پیشرفت تکنولوژی از قاعده مستثنی نیستند و هر روز سیستم های جدیدتری در این زمینه عرضه می شود که اهم هدف آن ها سهولت و راحتی و همچنین افزایش سرعت کارهای بانکی می باشد ، بطوریکه دیگر امروزه برای انجام یک کار بانکی ساده لازم نیست تا به خود بانک بروید بلکه با سیستم های تلفن بانک ، اینترنت بانک و همچنین همراه بانک به راحتی می توانید کارهای کوچک و بزرگ بانکی خود را در کوچکترین زمان ممکن بدون هزینه ی اضافی انجام دهید. همانطور که اشره کردیم همراه بانک یکی از راحت ترین روش های انجام کارهای بانکی می باشد ، که به راحتی با نصب برنامه ی بانک مورد نظر خود می توانید از طریق اسمارت فون اندرویدی تان ، کارهای مختلفی از قبیل پرداخت قبوض ، انتقال وجه ، مشاهده گردش حساب و … را به راحتی انجام دهید ، بانک ملی ایران یکی از بانک هایی است که در عرضه ی خدمات و تسهیلات به مشتریان خود پیشرو است ، امروز قصد داریم شما را با ویژگی های مختلف همراه بانک ملی که به اختصار به آن بام می گویند شما را آشنا کنیم.

بام (BAM): همراه بانک ملی

برای استفاده از همراه بانک ملی نیاز نیست جهت فعالسازی به بانک مراجعه کنید کافیست از طریق لینک زیر با مشخصات و کد ملی خود ثبت نام بفرمایید.

https://my.bmi.ir/portalserver/signup

 

BMI
BMI

پس از ثبت نام به وسیله لینک بالا و ایجاد رمز عبور از انتهای این صفحه آخرین نسخه اپلیکیشن را دریافت بفرمایید.

به صفحه ی اصلی برنامه هدایت می شوید که در آن بخش های مختلف اپلیکیشن نمایش داده می شوند که هر کدام را به اختصار برای شما توضیح می دهیم.

خدمات حساب بام

خدمات حساب اپلیکیشن بام
خدمات حساب اپلیکیشن بام

در این قسمت می توانید عملیات های مبتنی بر حساب خود را انجام دهید ، این بخش دارای خدمات و قسمت های مختلفی از قبیل مانده حساب ، صورت حساب ، پرداخت قسط ، انتقال وجه ، خرید شارژ سیم کارت و پرداخت قبض می باشد. در بالا و سمت راست تمامی صفحاتی علامت سوالی قرار دارد که با کلیک روی آن می توانید توضیحی اجمالی از بخشی که در آن قرار دارید را مشاهده نمایید.

خدمات کارت بام بانک ملی

خدمات کارت
خدمات کارت بام

با ورود به این قسمت می توانید کلیه ی عملیات های مبتنی بر کارت بانک خود را انجام دهید ، عملیات هایی نظیر مانده کارت ،گزارش کارت ، پرداخت قبض ، اعلام مفقودی کارت ، خرید شارژ سیم کارت و لیست حساب های متصل به کارت ، برای انجام اغلب عملیات های این بخش بایستی شماره کارت و رمز دوم کارت خود را وارد نمایید تا اپلیکیشن عملیات مورد نظر شما را انجام دهد.

خدمات چک اپلیکیشن بام

در این قسمت با توجه به شماره چک خود می توانید عملیات های مختلف مرتبط با چک های خود را انجام دهید و بعبارت بهتر می توانید چک های خود را مدیریت نمایید ، عملیات هایی را که می توانید در این قسمت انجام دهید عبارتند از استعلام چک‌، تاریخ چک و انتقال اطلاعات چک به سیم کارت فعلی.

دیگر خدمات

BAM Bank Meli
BAM Bank Meli

در این قسمت سایر عملیات های افزوده ای  را که این نرم افزار پوشش می دهد را می توانید ملاحضه کنید ، عملیات هایی از قبیل اطلاعات سه شارژ آخر ، شارژهای خریداری شده در یک تاریخ (برحسب تاریخ روزانه از سال های مختلف ) ، بررسی نسخه و دریافت آخرین نسخه ، با ورود به این بخش می توانید از آخرین نسخه ی عرضه شده از برنامه مطلع شوید و در صورت نیاز آن را بروز رسانی نمایید.

صندوق پیام

در این قسمت می توانید تاریخچه ی پیام هایی را که از طرف بانک دریافت کرده اید را مشاهده کنید ، این پیام ها برحسب تاریخ و ساعت دقیق دریافت آن ها قابل مشاهده اند ، همچنین می توانید پیام های خود را برحسب نوع عملیاتی از قبیل مانده حساب ، گردش حساب ، انتقال وجه و خرید شارژ سیم کارت  که در تاریخ های مختلف انجام داده اید را  مشاهد نمایید.

مدیریت حساب ایجاد شده در بام

خدمات کارت اپلیکیشن بام
مدیریت حساب اپلیکیشن بام

در این قسمت می توانید حساب های مختلف خود را ثبت کنید و عملیات های مختلفی از قبیل بروز رسانی حساب خود ، دریافت رمز مرتبط با حساب خود ، ثبت حساب جدید ، محاسبه ی شناسه شبای شماره حساب ورودی را انجام دهید ، بطور کلی در این قسمت می توانید حساب های خود را مدیریت نمایید.

تنظیمات

در این قسمت همانطور که از نام آن پیداست می توانید تنظیم مرتبط با برنامه را تغییر دهید ، تنظیماتی از قبیل تغییر زبان و تم برنامه ، پاک کردن پیام های صندوق پیام و… ، همچنین در این قسمت می توانید کارت ها ، حساب ها ، تسهیلات و شباهایی را که کاربرد بیشتری برای شما دارند را وارد نمایید تا در قسمت های مختلف برنامه به جای وارد کردن شماره های طولانی فقط نام آن را وارد نمایید.

لازم به ذکر برای استفاده از تمامی خدمات اپلیکیشن بام بایستی به یکی از شعب بانک‌ ملی ایران در سراسر کشور مراجعه کنید و فرم مربوطه برای فعالسازی این همراه بانک را تکمیل نمایید.

دانلود اپلیکیشن بام بانک ملی

برای استفاده از همراه بانک ملی نیاز نیست جهت فعالسازی به بانک مراجعه کنید کافیست از طریق لینک زیر با مشخصات و کد ملی خود ثبت نام بفرمایید.

ثبت نام در سامانه بام

دانلود:

دانلود آخرین نسخه از سایت رسمی بانک ملی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا