واگذاری سیمکارت رایگان رایتل در مناطق سیل زده خوزستان

شرکت خدمات ارتباطی رایتل با اعزام فروشگاه سیار خود به اردوگاه مناطق سیل زده استان خوزستان، واگذاری سیمکارت اعتباری رایگان به همراه بسته آغازین به افراد حادثه دیده را آغاز کرده است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی رایتل، در پی وقوع سیل و حادثه دیدن تعداد زیادی از هموطنان، این اپراتور پس از ارایه مکالمه و پیامک رایگان در مناطق سیل زده در روزهای بحرانی، در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی خود نسبت به واگذاری سیمکارت رایگان به حادثه دیدگان سیل در استان خوزستان اقدام کرده است.
در این طرح که از ۳ اردیبهشت آغاز شده و تا ۶ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، با مراجعه فروشگاه سیار شرکت خدمات ارتباطی رایتل به محل اسکان هموطنان حادثه دیده در سیل استان خوزستان، سیم کارت اعتباری رایگان توزیع می‌شود که هموطنان در این مناطق می‌توانند با دریافت سیمکارت اعتباری رایگان یکی از سه بسته آغازین ارایه شده را براساس نیاز خود انتخاب کنند.
این سه بسته به ترتیب شامل بسته آغازین روز با حجم ۵۰۰ مگابایت اینترنت و مهلت استفاده ۳۰ روزه، بسته آغازین اینترنت ۷ روزه با حجم ۷ گیگابایت و بسته آغازین با اعتبار ۴۵ هزار ریال و مهلت استفاده ۳۰ روزه است.
گفتنی است، شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ابتدای وقوع سیل در نوروز امسال اقدامات گسترده‌ای در راستای پایداری شبکه و سهولت برقراری ارتباطات در مناطق سیل‌زده انجام داده است و این خدمات تا بازگشت وضعیت به شرایط عادی ادامه خواهد یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا