بهترین تبلت‌های سامسونگ (+عکس)

در این مقاله پنج نمونه از بهترین تبلت های سامسونگ را معرفی می کنیم و شرح مختصری برای هر یک ارایه می دهیم.

  1. تازه وارد پرکاربرد

Samsung Galaxy Tab S5e

 

بهترین تبلت‌های سامسونگ (+عکس)

 

تبلت Galaxy Tab S5e یکی از محصولات سامسونگ است که به تازگی و با قیمت مناسب در بازار عرضه شده است. این تبلت مجهز به چیپست Snapdragon 670 و اندروید ۹.۰ پای است. دارای قابلیت شارژ سریع، حسگر اثر انگشت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسل است. امکان جاگذاری سیم کارت نانو در این دستگاه میسر است. صفحه نمایش این تبلت از نوع Super AMOLED با اندازه ۱۰.۵ اینچ است. این مدل، سبک وزن ترین و باریک ترین مدل تبلت سامسونگ است که تاکنون تولید شده است.


  1. بهترین بهترین ها

Samsung Galaxy Tab S4

 

بهترین تبلت‌های سامسونگ (+عکس)

 

تبلت Samsung Galaxy Tab S4 با بهره مندی از سخت افزار قدرتمند و اندروید ۸.۱ اوریو و چیپست Snapdragon 835 یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران است. صفحه نمایش این تبلت از نوع Super AMOLED با اندازه ۱۰.۵ اینچ است. این تبلت مجهز به ۴ بلندگوی استریو، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسل است. همچنین امکان نصب سیم کارت نانو بر روی این دستگاه وجود دارد. این تبلت در دو مدل حافظه داخلی ۲۵۶ و ۶۴ گیگابایت و رم ۶ و ۴ گیگابایت عرضه شده است.


  1. همسفر سرگرم کننده

Samsung Galaxy Tab A with S Pen 10.1”

 

بهترین تبلت‌های سامسونگ (+عکس)

 

این مدل تبلت سامسونگ مجهز به قلم S-Pen است که به کاربر اجازه انجام طیف وسیعی از کارها و سرگرمی ها را می دهد. با امکان فعال سازی “حالت کودک”، با خیال راحت و بدون نگرانی می توان این تبلت را برای انجام بازی و فعالیت های متنوع سرگرم کننده در اختیار کودک قرار داد. با بهره مندی از باتری قدرتمند ۷۳۰۰ میلی آمپر بر ساعت، امکان استفاده طولانی مدت و بخصوص در سفرهای طولانی از این تبلت وجود دارد.


  1. (نه فقط) مخصوص کودکان

Samsung Galaxy Tab E 9.6”

 

بهترین تبلت‌های سامسونگ (+عکس)

 

این تبلت نیز با بهره مندی از “حالت کودک” امکان استفاده همزمان تمامی اعضای خانواده از آن را فراهم می آورد. این مدل مجهز به باتری قدرتمند است و می توانید به راحتی برای انجام کارهای روزمره خود از قبیل بررسی ایمیل های خود، گوش کردن به موسیقی و چرخیدن در شبکه های اجتماعی از آن استفاده کنید.

 


  1. زیبای جاودان

Samsung Galaxy Tab S3

 

بهترین تبلت‌های سامسونگ (+عکس)

 

با بهره مندی از اندروید بهینه سازی شده ۸.۰ اوریو، تبلت Galaxy Tab S3 یک دستگاه قدرتمند برای کاربر محسوب می شود. این تبلت مجهز به صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه ۹.۷ اینچ است که قابلیت پشتیبانی از فیلم های HDR را داراست. هرچند باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت آن کمی کوچکتر از باتری مدل Galaxy S4 است اما همچنان با میزان استفاده متعادل برای تمامی روز شارژ کافی دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا