معرفی و دانلود بازی اکشن Metal Slug Infinity

سری Metal slug یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین سری بازی های ویدئویی می باشد که تاکنون از آن نسخه های متعددی برای پلتفرم های مختلف منتشر گردیده است.

مجله آنلاین موبنا – به تازگی نسخه جدیدی از این بازی با نام Metal Slug Infinity برای پلتفرم های اندروید و ios منتشر گردیده است که تاکنون در پلی استور بیش از ۱۰۰ هزار بار دانلود گردیده و مورد توجه طرفداران این مجموعه قرار گرفته است.

Metal Slug Infinity
Metal Slug Infinity

در این بازی اکشن دو تن از شخصیت های محبوب این مجموعه یعنی Tarma و Marco بازگشته اند تا در برابر خیل عظیم دشمنان مقاومت کنند و آن ها را از بین ببرند. گیم پلی این بازی همانند سری های قبل بدین صورت است که شما در یک محیط دو بعدی قرار می گیرید و بایستی با تیم خود به دل دشمنانتان بزنید و با استفاده از سلاح های مختلفتان با آن ها مبارزه کنید ، در این میان بایستی حواستان به میزان سلامتی و قدرتتان باشد تا مبادا در کارزار از دشمنان خود شکست بخورید. در طول بازی سکه هایی را دریافت خواهید کرد که با استفاده از این سکه ها می توانید شخصیت های بازی را ارتقاء ببخشید.

Metal Slug Infinity
Metal Slug Infinity

در طول بازی شما می توانید از ادوات مختلفی همچون تانک و سایر وسایل جنگی استفاده نمایید تا در هنگام نبردهای خود با مشکل خاصی روبرو نشوید.  گرافیک بازی بصورت کارتونی می باشد و همان حال و هوای نسخه های کلاسیک خود را حفظ کرده است که به محض ورود به بازی یاد و خاطره سری های قدیمی این مجموعه برای شما زنده خواهد شد. همچنین موسیقی بازی همان موسیقی معروف این سری می باشد که در کنار صداهای مختلفی همچون شلیک اسلحه ها و صدای انفجار به بهترین شکل پیاده سازی گردیده است.

توجه: بازی بصورت آنلاین انجام می شود.

تصاویر بازی Metal Slug Infinity :

دانلود بازی Metal Slug Infinity :

معرفی و دانلود بازی اکشن Metal Slug Infinity

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا