رونمایی از تلویزیون ۹۸ اینچی سونی با قیمت ۷۰ هزار دلار

سونی سرانجام به طور رسمی از عرضه تلویزیون‌های جدید غول پیکر خود با دقت بسیار بالا و قیمت‌های بی سابقه خبر داد. مدل ۹۸ اینچی این تلویزیون‌ها ۷۰ هزار دلار قیمت دارد.

مجله آنلاین موبنا – مدل ۸۵ اینچی این تلویزیون‌ها از سری Z۹G برابر با ۱۳ هزار دلار قیمت گذاری شده است. سامسونگ هم چندی قبل یک تلویزیون بزرگ ۹۸ اینچی عرضه کرده بود که Q۹۰۰ نام داشته و ۱۰۰ هزار دلار قیمت داشت.
دقت همه این تلویزیون‌ها ۸K یا ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ پیکسل است. البته باید توجه داشت تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی که با چنین کیفیتی در دسترس عموم هستند، بسیار اندک است و همین امر انگیزه برای خرید چنین تلویزیون‌هایی را حتی در میان اقشار مرفه کاهش می‌دهد.
سونی برای جلب رضایت افرادی که قادر به پرداخت چنین مبالغی نیستند، تلویزیون‌های تازه دیگری با دقت ۴K هم عرضه کرده است. تلویزیون ۵۵ اینچی A۹G OLED با قیمت ۳۵۰۰ دلار عرضه شده و مدل ۷۷ اینچی ان هم ۸۰۰۰ دلار قیمت دارد. این تلویزیون‌ها مجهز به پردازنده قدرتمند icture Processor X۱ Ultimate هستند.
پشتیبانی کامل از خدمات نتفلیکس، فناوری ارتقای صوتی و بصری IMAX Enhanced و سرویس‌های ایرپلی ۲ و هوم کیت اپل از جمله دیگر مزایای این تلویزیون هاست.

 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا