کاربران ساعت‌های هوشمند سامسونگ به مشکل خوردند

به نظر می‌رسد که کاربران ساعت‌های هوشمند و سایر گجت های پوشیدنی سامسونگ در روزهای اخیر با مشکل ورود به حساب‌های کاربری خود مواجه شده اند.

مجله آنلاین موبنا – گزارش‌های متعددی از سوی کاربران در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مختلف نظیر توئیتر منتشر شده است که نشان می‌دهد باگ و نقص اپلیکیشن Samsung Galaxy Wearable کاربران زیادی را در سراسر جهان با مشکل مواجه کرده است به گونه‌ای که به گفته آنها، نمی‌توانند وارد حساب کاربری خود در گجت های پوشیدنی و ساعت‌های هوشمند سامسونگ خود شوند و بدین ترتیب این دستگاه‌ها نیز قادر نخواهند بود به گوشی هوشمند کاربران متصل شده و امکانات موردنظر آنها را برایشان به ارمغان بیاورد.
این گزارش‌ها که از روز پنج شنبه اخیر در فضای مجازی اینترنت و همچنین پورتال رسمی سامسونگ مشاهده شده است، تاکنون تبدیل به یک گزارش ۶۵ صفحه‌ای از این رخداد شده و سر و صدای خیل عظیمی از کاربران را درآورده و جنجال برانگیز شده است.
بر اساس گزارش وب سایت theverge ، سامسونگ نیز با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که این مشکل و باگ نرم افزاری به زودی با تلاش مداوم کارشناسان و متخصصان فعال در این شرکت کره‌ای برطرف خواهد شد و کاربران نگران عدم دسترسی به حساب‌های کاربری و همچنین عدم برقراری اتصال گوشی با ساعت هوشمند خود نباشند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا