بهترین های سامسونگ گلکسی در سال ۲۰۱۹ (+عکس)

تلفن های همراه سامسونگ گلکسی همواره در زمره پرفروش ترین گوشی های بازار موبایل قرار می گیرند چرا که همواره آمیزه ای شگفت انگیز از طراحی خوش دست و اندروید مخاطب پسند هستند.

مجله آنلاین موبنا – از تلفن های همراه سری S و سری Notes تا سری A، سامسونگ طیف وسیعی از تلفن های همراه گلکسی برای هر سطح سلیقه و برای هر میزان بودجه ای تدارک دیده است. این مدل گوشی های سامسونگ اغلب بسیار مشابه یکدیگر هستند و حتی پرچمداران قدیمی آن نیز می توانند انتخاب خوبی برای کاربر باشند.

در این مقاله به معرفی بهترین تلفن های همراه سامسونگ گلکسی همراه با مشخصات مختصری از آنها می پردازیم.


  1.  گوشی Samsung Galaxy S10 Plus

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی  Samsung Galaxy S10 Plusبا بهره مندی از ساختار، دوربین، صفحه نمایش و عملکرد منحصر به فرد خود بهترین گلکسی حال حاضر در بازار تلفن همراه محسوب می شود.

هرچند برای خرید این مدل نیاز به صرف هزینه بالایی دارید اما در کنار سخت افزار و نرم افزار قدرتمند، استفاده آسان در کارهای روزمره را برایتان به ارمغان می آورد.

هرچند می توانید با صرف هزینه نسبتا کمتر، مدل Samsung Galaxy S10 را با ویژگی های تقریبا مشابه با همان دوربین سه گانه اصلی و صفحه نمایشگر با کیفیت خریداری کنید.


  1. گوشی Samsung Galaxy S10

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy S10 با بهره مندی از قابلیت ها و مشخصه های مشابه با Samsung Galaxy S10 Plus انتخاب بی نظیر برای افرادی است که به دنبال یک تلفن همراه با اندازه خیلی بزرگ نیستند. عملکرد عالی، طراحی زیبا و نرم افزار قدرتمند و عمر باتری نسبتا خوب از ویژگی های قابل ذکر این تلفن همراه است.


  1. گوشی Samsung Galaxy Note 9

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

اگر به دنبال یک گوشی اندروید با تمامی شاخصه های منحصربفرد یک تلفن همراه هستید، گوشی Samsung Galaxy Note 9 انتخاب درستی برای شماست. طراحی چشم نواز همراه با عمر بالای باتری و قلم S این مدل تلفن همراه را شایسته پرداخت هزینه بالای آن می کند.

مشخصه های اصلی Samsung Galaxy Note 9 از قبیل اندازه بسیاز بزرگ و هزینه بالای آن، انتخاب آن را برای بسیاری افراد دشوار می کند. برای این افراد مدل S9 با قابلیت های مشابه، اندازه کوچکتر و قیمت پایین تر، گزینه مناسبتری می تواند باشد.

با این حال، گوشی Samsung Galaxy Note 9 با بهره مندی از باکیفیت ترین صفحه نمایش و عمر باتری بالا همچنان یک انتخاب عالی است که می تواند بسیاری از بازی های تلفن همراه را نیز به راحتی اجرا کند.


  1. گوشی Samsung Galaxy S10e

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy S10e شباهت های بسیاری با مدل Samsung Galaxy S10 دارد با همان عملکرد عالی و همان پردازنده قدرتمند. از تفاوت های این دو مدل می توان به فقدان حسگر اثرانگشت و صفحه نمایشگر خمیده، تعداد دوربین کمتر و عمر باتری پایین تر مدل Samsung Galaxy S10e اشاره کرد.


  1. گوشی Samsung Galaxy S9

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy S9 یکی از بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۸ محسوب می شود و اگر کاربر مایل به صرف هزینه کمتری نسبت به گوشی Galaxy S10 است، این مدل انتخاب مناسبی برای او می تواند باشد.

هرچند ممکن است از نظر فنی برخی قابلیت های این مدل بروز نباشد اما Galaxy S9 همچنان با بهره مندی از طراحی زیبا، سخت افزار و نرم افزار قدرتمند می تواند تلفن همراه مناسبی برای هر کاربری باشد.

با این حال برای داشتن یک تلفن همراه با صفحه نمایشگر بزرگتر، تعداد دوربین های بیشتر و برخی بروزرسانی های داخلی می توان با صرف هزینه بیشتر مدل Samsung Galaxy S9 Plus را خریداری کرد.


  1. گوشی Samsung Galaxy S9 Plus

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy S9 Plus تلفن همراه مناسبی برای آن دسته افرادی است که قیمت های بالای گوشی های سامسونگ مدل ۲۰۱۹ در رده قیمتی مورد نظر آنها نیست.

هرچند این مدل فاقد برخی شاخصه های تلفن های همراه مدل ۲۰۱۹ از قبیل شارژ بیسیم و دکمه حسگر اثرانگشت است اما به دلیل بهره مندی از قابلیت ها و مشخصات قدرتمند و طراحی زیبا همچنان انتخاب خوبی برای کاربران است.

این مدل نسبت به گوشی Galaxy S9 دارای قیمت بالاتر، اندازه بزرگتر و برخی قابلیت های بیشتر از قبیل دوربین اصلی دوگانه است.


  1. گوشی Samsung Galaxy Note 8

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

صفحه نمایشگر بزرگ و باکیفیت و پردازنده قدرتمند از ویژگی های منحصر به فرد مدلGalaxy Note 8 است. دوربین دوگانه این مدل قادر به ثبت پرتره های بسیار زیبا و عالی است. در کنار شباهت های بسیار این مدل با گوشی Galaxy Note 9 تفاوت هایی نیز با هم دارند. به طور مثال قلم S گوشی Galaxy Note 8 فاقد بلوتوث است و عمر باتری آن نیز نسبتا پایین تر است.


  1. گوشی Samsung Galaxy S8

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy S8 با طراحی زیبا و صفحه نمایشگر خیره کننده خود یکی از بهترین های تلفن همراه سال ۲۰۱۷ محسوب می شود. این مدل بسیاری از نیازها و قابلیت های یک تلفن همراه پرچمدار را شامل می شود.

با این حال اگر به دنبال یک گلکسی با صفحه نمایش بزرگتر و عمر باتری بالاتر هستید، مدل Galaxy S8 Plus گزینه مناسبی برای شماست.


  1. گوشی Samsung Galaxy S8 Plus

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy S8 Plus یکی از مدل های زیبا و قدرتمند در بین گلکسی ها محسوب می شود.

هر دو مدل Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus دارای صفحه نمایشگر با لبه های خمیده هستند. تنها تفاوت Galaxy S8 Plus بهره مندی آن از عمر باتری بالاتر و صفحه نمایشگر بزرگتر است.


  1. گوشی Samsung Galaxy A7 2018

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Galaxy A7 2018 یکی مدل های تلفن همراه سامسونگ با قیمت مناسب، طراحی زیبا و قابلیت های عالی است. هرچند این مدل فاقد قابلیت ضدآب بودن با شاخصه IP68 و خروجی میکرو USB است اما با بهره مندی از صفحه نمایشگر باکیفیت و سه دوربین اصلی همچنان انتخاب مناسبی برای کاربران محسوب می شود.


  1. گوشی Samsung Galaxy A8

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

اگر مایل به داشتن یک تلفن همراه با ویژگی های یکسان اما با اندازه کوچکتر نسبت به رده Galaxy S هستید، گوشی Galaxy A8 را می توان نمونه کوچک S8 به حساب آورد.

با بهره مندی از طراحی و قابلیت های یک تلفن همراه پرچمدار درکنار قیمت مناسب، مدل Galaxy A8 را به یکی از بهترین انتخاب های گوشی میان رده تبدیل می کند.


  1. گوشی Samsung Galaxy A6

بهترین های سامسونگ گلکسی در سال 2019 (+عکس)

 

گوشی Samsung Galaxy A6 یکی از گوشی های میان رده سامسونگ با قیمت مناسب و قابلیت های کاربردی است. طراحی زیبا، دوربین های قدرتمند و عملکرد عالی از مشخصات قابل ذکر این مدل تلفن همراه است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا