میزان رضایت کاربران ایرانی از سرویس دهنده‌های اینترنت

خدمات اینترنت و موضوع رضایت از آن همیشه با بحث‌ها و چالش‌های مختلفی روبه‌رو بوده است، بی شک، یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک سرویس اینترنت، میزان رضایت دیگر کاربران جامعه از آن سرویس است.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، نظرسنجی آنلاینی را در میان کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور برگزار می‌کند و از کاربران می‌خواهد میزان رضایت خود را از سرویس دهندگان اینترنت پرسرعت مشخص کنند. بر اساس آخرین نتایج این نظرسنجی که برای ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۷ انجام شده، شرکت شاتل در رتبه اول و شرکت های داتک و های وب در رتبه های دوم و سوم این نظرسنجی قرار گرفته‌اند. گفتنی‌ست گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل در دوره‌های مختلف برگزاری این نظرسنجی همواره موفق به دریافت بالاترین نمره رضایت کاربران شده است.

میزان رضایت کاربران ایرانی از سرویس دهنده‌های اینترنت

این طرح به همت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوره‌های مختلف زمانی برای سنجش میزان رضایت کاربران از خدمات حوزه اینترنت و دیجیتال برگزار می‌شود و در آن کاربران طی یک نظرسنجی، عملکرد و کیفیت خدمات اپراتورهای ارایه کننده‌ی اینترنت پرسرعت، اینترنت بی‌سیم ثابت و ارتباطات ماهواره‌ای را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا