کاربران اندرویدی گوگل‌کروم را آپدیت کنند

گوگل به تازگی حالت تاریک (dark mode) را به نسخه اندرویدی مرورگر اینترنتی گوگل کروم اضافه کرده است.

مجله آنلاین موبنا – با توجه به آنکه در چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode) برای سرویس و نرم‌افزارهای مختلف بودیم، حالا به نظر می‌رسد که گوگل نیز قصد دارد به‌زودی کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی مرورگر اینترنتی گوگل کروم خود را از این قابلیت برخوردار کند.
همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک (dark mode) مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی هستند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.
بر اساس گزارش وب سایت gadgetsnow، هم اکنون می‌توان گفت که تقریباً تمامی نرم افزار و اپلیکیشن های مختلفی که در فضای اینترنت وجود دارند، حالت تاریک نیز اضافه شده است تا به کاربران اجازه دهد تا در صورت تمایل، از این قابلیت کاربردی بر روی نسخه اندرویدی گوگل کروم استفاده کنند.
این بدان معناست که کاربران گوشی‌های اندرویدی از این پس قادر خواهند بود با آپدیت و به‌روزرسانی مرورگر اینترنتی گوگل کروم از طریق فروشگاه اینترنتی پلی استور از قابلیت‌های جدید این نسخه از جمله حالت تاریک بهره‌مند شوند.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا