از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

امروزه در بازار های جهانی تلفن همراه، شرکت هواوی جایگاه خود را پیدا کرده است و قدرت و نفوذ آن دیگر قابل چشم پوشی نیست.

مجله آنلاین موبنا – هواوی با داشتن بازار خوب برای عرضه و فروش تلفن همراه در حال حاضر چالش بزرگی برای تمامی شرکت های قدرتمند تولید کننده ی تلفن همراه از قبیل سامسونگ، الجی و سونی محسوب می شود به نحوی که حتی در آمارهای جهانی، فروش بالاتری نسبت به گوشی های شرکت اپل دارد.

پرچمداران تلفن های همراه هواوی در سری P و Mate در زمره بهترین تلفن های هوشمند دنیا قرار دارند. هرچند گوشی های قدیمی تر هواوی مثل P10 و P20 هنوز هم از نظر قابلیت و کارایی عالی و شگفت انگیز هستند اما باید اعتراف کرد که مدل های جدید P30 و P30 Pro جزو کامل ترین و بهترین تلفن های همراه هوشمند محسوب می شوند.

گوشی های سری p هواوی در رده تلفن های همراه هوشمند ارزان قیمت قرار دارند به نحوی که می توانید با خریدن مدل های قدیمی تر این سری، هزینه کمتری پرداخت کنید و به این صورت به افزایش بودجه و پس انداز سرمایه خود کمک کنید.

در این مقاله به معرفی ۱۰ گوشی برتر هواوی که در حال حاضر در بازار عرضه شده اند می پردازیم و خصوصیات مختصری از هر کدام را ذکر می کنیم.

 

  1. گوشی P30 Pro

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: مارس ۲۰۱۹

با بهره مندی از طیف وسیعی از قابلیت های مدل Mate 20 Pro و با بهبود کیفیت دوربین و اسکنر اثر انگشت، این مدل در حال حاضر بهترین گوشی هواوی محسوب می شود. طراحی خیره کننده، صفحه نمایش فوق العاده و دوربین های بسیار با کیفیت از مهمترین ویژگی های این تلفن همراه هوشمند است.

گرچه این مدل از گرانقیمت ترین گوشی های بازار است اما اگر به دنبال بهترین دوربین در تلفن های همراه می گردید، بهترین انتخاب شما همین مدل می تواند باشد.

اگر هم می خواهید هزینه کمتری پرداخت کنید مدل P30 جایگزین مناسبی برای آن است اما ویژگی های آن کمی متفاوت تر است.

 

  1. گوشی Mate 20 Pro

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۸

گوشی Mate 20 Pro یک تلفن همراه با ویژگی های برجسته است. هرچند کیفیت بالای دوربین آن توجه بسیاری از مردم و منتقدان را به خود جلب کرده است اما ویژگی های ممتاز دیگر آن از قبیل صفحه خمیده با کیفیت عالی، شارژ فوق سریع، شارژ بی سیم و عمر بالای باتری آن را نمی توان نادیده نگرفت.

 

 

  1. گوشی P20 Pro

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: آوریل ۲۰۱۸

گوشی P20 Pro یک تلفن همراه شگفت انگیز است که هم رده گوشی های گلکسی S9 سامسونگ و آی فون ایکس محسوب می شود. هرچند عدم تعبیه و بکارگیری لرزش گیر در فیلم های ۴k، خروجی هدفون و شارژ بی سیم از کمبودهای قابل توجه در این مدل از تلفن های همراه هواوی محسوب می شود اما اگر اولویت شما برای خرید تلفن همراه، کیفیت دوربین باشد، گوشی P20 Pro انتخاب خوبی برای شماست.

همچنین، عمر باتری بالا، امکان جاگذاری دو سیم کارت و صفحه نمایش با کیفیت آن یک پکیج بی نظیر در یک تلفن همراه قلمداد می شود و این مدل را به یکی از بهترین گوشی های عرضه شده در  سال ۲۰۱۸ تبدیل می کند.

 

 

  1. گوشی P20

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: آوریل ۲۰۱۸

با اینکه این مدل از گوشی های هواوی فاقد شاخصه ضدآب بودن و فاقد خروجی هدفون است اما باز هم در زمره بهترین تلفن های همراه سال ۲۰۱۸ قرار می گیرد و این جایگاه را مدیون دوربین های با کیفیت، عمر باتری بالا و طراحی منحصر بفرد خود است.

بریدگی بالای صفحه نمایشگر این مدل را می توانید با تغییر در تنظیمات آن پنهان کنید.

 

  1. گوشی Mate 20

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۸

هرچند گوشی Mate 20 فاقد شاخصه های متمایز گوشی Mate 20 Pro است اما در نوع خود یک گوشی شگفت انگیز است. قابلیت هایی  از قبیل چیپست ۹۸۰ kirin، دوربین سه گانه با قدرت ثبت تصاویر باکیفیت و صفحه نمایش بزرگ و واضح، مدل Mate 20 را به یکی از پرچمداران تلفن های همراه تبدیل می کند.

 

  1. گوشی Mate 20 X

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۸

گوشی Mate 20 X بزرگترین مدل تلفن های همراه هواوی (با صفحه نمایش ۷.۲ اینچ) است که قابلیت ها و مشخصه های مشابهی با Mate 20 Pro دارد. با این وجود، صفحه نمایش آن در مقایسه با مدل Mate 20 Pro وضوح پایین تری دارد و فاقد قابلیت مقاومت در برابر آب و شارژ بی سیم است. از سوی دیگر دارای خروجی هدفون، دکمه حسگر اثرانگشت (تعبیه شده در پشت گوشی) و باتری قدرتمند است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بیشتر استفاده تان از تلفن همراه، تماشای فیلم یا انجام بازی است، گوشی Mate 20 X می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

  1. گوشی Mate 10 Pro

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: نوامبر ۲۰۱۷

گوشی Mate 10 Pro یکی از مدل های خوب تلفن همراه است که دوربین اصلی دوگانه آن قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است.

از مشخصات این گوشی اندروید ۸.۰ اوریو، دکمه حسگر اثرانگشت (تعبیه شده در پشت گوشی)  و صفحه نمایش ۶.۰ اینچ است.

 

  1. گوشی Mate 20 Lite

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: سپتامبر ۲۰۱۸

گوشی Mate 20 Lite یکی از گوشی های میان رده شرکت هواوی با بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش ۶.۳ اینچ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت است.

این مدل مجهز به دوربین دوگانه اصلی (به ترتیب ۲۰ و ۲ مگاپیکسل) و همچنین دوربین دوگانه ثانویه (به ترتیب ۲۴ و ۲ مگاپیکسل)  است و به همین دلیل گزینه مناسبی برای افرادی است که علاقمند به ثبت سلفی و تصاویر باکیفیت هستند.

 

  1. گوشی P10 Plus

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: آوریل ۲۰۱۷

گوشی P10 Plus یکی از مدل های تلفن همراه هواوی با طراحی جذاب، سخت افزار قدرتمند و دوربین دوگانه اصلی با کیفیت است که با قیمتی مناسب به بازار عرضه شده است.

این مدل دارای قابلیت شارژ سریع، حسگر انگشت (تعبیه شده در قسمت پایین صفحه نمایش) و اندروید ۷.۰ نوگات (نوقا) است.

 

  1. گوشی P Smart (2019)

از بهترین تلفن‌های هوشمند هوآویی (+عکس)

تاریخ عرضه: دسامبر ۲۰۱۸

گوشی P Smart 2019 دارای اندروید ۹.۰ پای، دکمه حسگر اثرانگشت (تعبیه شده در پشت گوشی) و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۳ گیگابایت است.

این مدل مجهز به دوربین اصلی با دو لنز مجزا (به ترتیب ۱۳ مگاپیکسل و ۲ مگاپیکسل) و دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسل است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا