معرفی و دانلود اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

امروزه در دنیای عکاسی، کمتر عکسی را می توان پیدا کرد که بدون ویرایش و افکت های مختلف باشد. همچنین اکثر مردم عادی در هنگام عکاسی با فنون عکس گرفتن آشنا نیستند و قاعدتا عکس هایی که می گیرند خالی از اشکال نیستند، به همین دلیل ممکن است برای رفع عیوب عکس ها بخواهند از اپلیکیشن های ویرایش عکس استفاده نمایند.

مجله آنلاین موبنا – به همین دلیل امروز ما قصد داریم یک اپلیکیشن محبوب و کاربردی برای ویرایش عکس با نام Snapseed را برای شما معرفی نماییم. این اپلیکیشن ویرایش عکس که توسط گوگل ساخته شده است تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون بار در پلی استور دانلود گردیده است و توانسته نمره خوب ۴.۵ از ۵ را نیز کسب نماید.

Snapseed
Snapseed

هنگامی که شما قصد ویرایش و افزودن افکت به یک عکس توسط این برنامه را دارید یک آیکون سفید رنمگ دایره ای شکل در کنار صفحه برای شما نمایان می گردد که از این طریق بایستی به ویرایش عکس های خود بپردازید. با کلیک بر روی این آیکون سه قسمت با نام های TOOLS, FILTERS و FACE برای شما نمایش داده می شود که در واقع ابزار کار شما برای ویرایش می باشند. با کلیک بر روی قسمت TOOLS صفحه ای برای شما باز میشود که شامل ۱۳ تب مختلف می باشد که با کلیک بر روی هر کدام از آن ها می توانید تغییرات مختلفی را بر روی عکس خود ایجاد نمایید بعنوان مثال با استفاده از گزینه Curves می توانید به طور دقیق سطوح روشنایی عکس خود را منترل نمایید ، با استفاده از گزینه text می توانید نوشته ی مورد نظرتان را به عکس ها اضافه نمایید و یا با استفاده از گزینه Details می توانید ساختار سطحی و وضوع عکس تان را بیشتر از حد معمول کنید.

Snapseed
Snapseed

با ورود به قسمت FILTERS همانطور که از اسم آن مشخص است می توانید افکت های مختلفی را بر روی عکس های خود اعمال نمایید. این قسمت را می توان از مهمترین نقاط قوت برنامه به شمار آورد زیرا در این قسمتا می توانید افکت هایی را بر روی عکس های خود اعمال کنید که در کمتر برنامه ای مشابه آن را مشاهده کرده اید و یا اگر افکتی قدیمی مانند سیاه و سفید کردن عکس را در این قسمت مشاهده نمایید ، به نحوی عالی کار خود را انجام می دهد. از افکت های جالب این قسمت می توان به Lens Blur اشاره کرد ، این افکت به سرعت سوژه ی اصلی عکس تان را اگر واضح و مشخص باشد شناسایی می کند و سپس دایراه ای دور آن قرار می دهد و سپس بک گراند را محو می کند و برای شما یک عکس پرتره زیبا را می سازد.

Snapseed
Snapseed

در قسمت FACE نیز همان گونه که از اسم آن مشخص است می توانید عکس هایی را که از چهره خودتان و یا دیگران است را ویرایش نمایید. به کمک ابزارهای موجود در این قسمت می توانید عیوب موجود در چهره تان را برطرف نمایید بعنوان مثال می توانید لک های موجود در چهره تان را حذف نمایید و یا در قسمت Pose می توانید صورت تان را در جای خودش کمی به طرفین تکان دهید.

برخی از ویژگی های اپلیکیشن Snapseed :

  • Tune image – تنظیم نوردهی و رنگ به طور خودکار یا دستی با کنترل دقیق
  • Crop – برش قسمتی از عکس بطور آزادانه یا در شکل های هندسی مختلف
  • Rotate – چرخش عکس در جهات و زاویه های مختلف
  • White Balance – تنظیم رنگ ها برای طبیعی تر بنظر رسیدن عکس ها
  • Healing – حذف کردن قسمت های ناخواسته در یک تصویر گروهی
  • HDR Scape – ایجاد یک تصویر خیره کننده با قرار دادن افکت هایی مختلف در کنار هم
  • Frames – اضافه کردن فریم هایی با اندازه قابل تنظیم
  • Face Enhance – امکان فوکوس بر روی چشم ها ، زیبا و لطیف کردن پوست صورت
  • Vintage – تغییر رنگ و حالت عکس ها مشابه با عکس و فیلم های دهه های ۵۰ تا ۷۰ میلادی

تصاویر رابط کاربری اپلیکیشن Snapseed :

دانلود اپلیکیشن Snapseed :

معرفی و دانلود اپلیکیشن ویرایش عکس Snapseed

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا