دوربین‌های گلکسی S10 نسخه‌‌ ۵G سامسونگ مقام اول را در DxOMark کسب کردند

شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرد گوشی گلکسی S10 نسخه‌ ۵G این شرکت توانسته است مقام اول را در رتبه بندی موسسه DxOMark برای هردو دوربین اصلی و سلفی خود بدست آورد.

مجله آنلاین موبنا – DxOMark یک موسسه شناخته شده در ارزیابی کیفیت عکس دوربین‎های موبایل است. این موسسه با استفاده از پروتکل‏های سختگیرانه، عملکرد و کیفیت دوربین‎ گوشی‎های هوشمند را به شکلی بی‎طرفانه و قابل اعتماد، رتبه‎بندی می‎کند.

دوربین‌های گلکسی S10 نسخه‌‌ 5G سامسونگ مقام اول را در DxOMark کسب کردند

در رتبه‌بندی موسسه DxOMark دوربین اصلی گوشی گلکسی S10 5G در هر دو حوزه عکس و فیلم به مقام اول رسید و در مجموع امتیاز ۱۱۲ را کسب کرد. این دوربین‏ بصورت جداگانه برای عکس امتیاز ۱۱۷ و برای فیلمبرداری امتیاز ۱۰۰ را بدست آورد و به این ترتیب گلکسی S10  نسخه ۵G اولین گوشی هوشمندی است که در حوزه فیلمبرداری به امتیاز ۱۰۰ می‏رسد. در بررسی‎های این موسسه تاکید شده است که دوربین اصلی گلکسی S10  نسخه ۵G دارای قابلیت فوکوس خودکار سریع و دقیق است و می‏تواند عکس را با سطح بسیار خوبی از جزییات و رنگ در شرایط گوناگون ثبت کند.

دوربین سلفی گلکسی S10 نسخه ۵G هم با امتیاز کلی ۹۷ توانست به رتبه اول رسیده و برای بخش عکس امتیاز ۱۰۱ و برای بخش ویدیو امتیاز ۹۰ را به دست آورد. موسسه DxOMark عملکرد دوربین سلفی گلکسیS10  نسخه ۵G را در حوزه‎های مختلف مانند کنتراست، رنگ، فوکوس خودکار، نویز، زوم و حالت بوکه در شرایط نور کم و نور داخل اتاق یا محیط بسته ارزیابی کرده است.

دوربین‌های گلکسی S10 نسخه‌‌ 5G سامسونگ مقام اول را در DxOMark کسب کردند

گوشی گلکسی S10  نسخه ۵G در مجموع دارای دو دوربین با ۶ لنز (دو لنز در جلو چهار لنز در عقب) است که دوربین آن را به یک دوربین سطح حرفه‎ای تبدیل می‏کند. دوربین سلفی با فوکوس خودکار دوئال پیکسل می‏تواند سلفی‎هایی بسیار با کیفیت بگیرد و دوربین اصلی آن که مجهز به لنز فوق عریض است برای کسانی طراحی شده که به دنبال ثبت و اشتراک‎گذاری تصاویر چشم‎گیر در هر لحظه هستند. گلکسی S10  نسخه ۵G  با استفاده از فناوری پردازشگر عصبی (NPU) ، سطح دوربین گوشی‎های هوشمند را تا حد زیادی ارتقا داده است و با کمک لنز تشخیص عمق سه بعدی خود، عکس‎هایی بسیار دقیق می‎گیرد. این لنز با اندازه‎گیری زمان بازگشت سیگنال نور از هر شی، عمق را با دقت بسیار زیادی اندازه گرفته و در نهایت افکت بوکه را در حالت فیلمبرداری Live Focus به بهترین شکل اعمال کرده و در بخش Quick Measure نیز اشیا را اندازه‎گیری می‎کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا