برگزاری گردهمایی سراسری مدیریت شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین

اولین گردهمایی مدیریت شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان در سال ۹۸ با حضور تمامی همکاران ستادی و روسای شعب در ساختمان مرکز ی این مدیریت برگزار شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نق از روابط عمومی‌ بانک ایران زمین، رئیسی مدیراستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی توفیق روزافزون برای کلیه همکاران در این سال و همچنین قدردانی و تشکر از عملکرد همکاران در سال گذشته در راستای پیشبرد اهداف بانک، گفت: همانگونه که همگی می دانیم سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده امید است با تلاش و مساعی همکاران گرامی بتوانیم در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و در دستیابی به اهداف و تعالی بانک ایران زمین سهم بسزایی داشته و گامهای موثری برداریم.
پس از بررسی عملکرد سال ۹۷، اهداف نه گانه و برنامه های سال ۹۸ شعب نیز، به تفکیک هر شعبه ابلاغ شد. ضمنا مواردی مثل ساماندهی شعب، ساماندهی وضعیت پرسنلی، تدوین طرح های انگیزشی، بازاریابی شرکتی، شناسایی و پرستاری مشتریان برتر هر شعبه، ارزیابی پرسنل بصورت ماهانه وفصلی و تشکیل کارگروه های مختلف در سطح استان، برای روسای شعب توضیح داده شد واز روسای شعب خواسته که ضمن اعلام برنامه ها به همکاران زیرمجموعه خود، آنان را در همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده در طرحها و برنامه های بانک کوشا وسهیم نموده و گزارشات را به مدیریت ارسال نمایند.
وی سپس به آموزش همکاران در جهت رسیدن به اهداف بانک و تقویت حس خودباوری، اعتماد بنفس و روحیه کار تیمی تاکید کرد.
در پایان جلسه از زحمات آقای معروف خانی مسئول شعبه عدل قزوین قدردانی بعمل آمد. و آقای مهرعلیزاده به عنوان مسئول جدید شعبه گلشهر معرفی شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا