وان پلاس: علاقه‌ای به تولید گوشی تاشو نداریم!

مدیرعامل وان پلاس به تازگی اعلام کرده که این شرکت قصد ندارد فعلاً به گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر فکر کند.

مجله آنلاین موبنا – این روزها که بازار معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و تا شدنی بسیار داغ و پر تب و تاب شده‌است، بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان به سمت و سوی طراحی و توسعه این محصولات روی آورده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به سامسونگ و هواوی اشاره کرد. حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی نیز شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس تاشو بود.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

شرکت وان پلاس که از برندهای نوظهور چینی فعال در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند به شمار می‌آید، حالا به نظر می‌رسد که هنوز تصمیمی در خصوص توسعه و عرضه گوشی تاشو اتخاذ نکرده است.

بر اساس گزارش وب سایت gizchina، پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس در گفت‌وگویی با دانشجویان مؤسسه طراحی در اروپا در این خصوص خاطرنشان کرده است که هم اکنون هنوز برای تولید و توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو زمان و راه زیادی باقی مانده است و ما هنوز تصمیمی در خصوص ورود به این حوزه را نگرفته‌ایم چراکه بر این باوریم برای موفقیت و شکوفایی در این حوزه بسیار زود است.

وی همچنین افزود: هم اکنون زمان مناسبی برای عرضه و معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر نیست و تمرکز این شرکت چینی در حال حاضر بیشتر بر روی افزایش میزان فروش و درآمدزایی است.

با اینکه این شرکت چینی در سایر عرصه‌ها همچون خودروسازی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و سعی دارد همواره با تمرکز بر روی فناوری‌های نوین همچون شبکه ۵G و هوش مصنوعی به ارتقای سطح خود در بازارهای جهانی بیاندیشند، اما به نظر می‌رسد هنوز تمایلی به ورود به حوزه تولید گوشی‌های هوشمند تاشو نشان نداده است.

چند ماه پیش مدیرعامل شرکت ال‌جی در آستانه رویداد مهم کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۹ بارسلون نیز اعلام کرده بود شرکت ال‌جی برخلاف سایر تولیدکنندگان موبایل، علاقه و عجله‌ای برای معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو ندارد.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا