برگزاری جلسه روسای شعب منطقه ای بانک ایران زمین

اولین جلسه روسای شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۸با هدف بررسی عملکرد شعب در سال گذشته و ابلاغ اهداف، برنامه ها و سیاست های سال جاری برگزار شد‌.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، درابتدای جلسه روسای شعب استان های فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد “حسن شاهی” مدیر شعب این استان ها ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه،گفت: نقش برنامه ریزی در مدیریت سازمان چه در سطح مدیران عالی، مدیران میانی و چه در بین کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه افزود: برنامه ریزی یکی از مهمترین وظایف مدیر است و شامل پیش بینی اهداف و اقدامات لازم برای رویارویی با تغییرات احتمالی حین دستیابی به این اهداف است.

حسن شاهی همچنین اظهار داشت: برنامه ریزی یک نظام تصمیم گیری است مبنی بر اتخاذ تصمیم در خصوص اینکه سازمان چه برنامه ای برای آینده خود دارد. از این رو از تمامی مسولین شعب به عنوان یک مدیر انتظار می رود در همین روزهای ابتدای سال با برنامه ریزی جامع و هدفمند در راستای تحقق اهداف عالی بانک گام بردارند.

وی درباره اهم وظایف یک مدیر گفت: از مهمترین وظایف یک مدیر در حوزه مدیریت می توان به اطمینان از عملکرد روزانه کارکنان، هدف گذاری، برقراری ارتباط، انگیزه دادن به کارکنان، تقسیم وظایف،سیاست گذاری، آموزش و ارزیابی اشاره کرد.

مدیر شعب منطقه همچنین ضمن ابراز خرسندی از داشتن مدیران جوان به عنوان روسای شعب، خاطر نشان کرد: تقویت رفتار حرفه ای، اعتماد به یکدیگر، روابط میان فردی، و تغییرات گام به گام می تواند کمک شایانی برای موفقیت هرچه بیشتر و سازگاری با محیط کار باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا