دائمی شدن قراردادهای کارگزاران مراکز مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: در راستای تکریم و ارزش نهادن به زحمات کارگزاران روستایی، با تمام این کارکنان قرارداد دائم امضاء می‌شود.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری با اشاره به زحمات کارگزاران مخابرات روستایی در سراسر کشور که همواره موردتوجه مدیریت شرکت مخابرات ایران بوده است افزود: در راستای ارج نهادن به این تلاش‌ها و کاهش دغدغه‌های این عزیزان، قرارداد دائم تا زمان بازنشستگی با کارگزاران به امضاء می‌رسد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین اضافه کرد در تهیه این قرارداد تلاش شده تا با توجه به‌صرفه و صلاح کارگزاران و با رعایت قانون کار و آیین‌نامه استخدامی شرکت، موارد درخواست شده کارگزاران نیز تا جای ممکن در آن لحاظ شود.
مهندس سید مجید صدری با تشریح محدودیت‌ها در منابع مالی شرکت و لزوم سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مخابراتی در سطوح مختلف افزود: علی‌رغم تمام هزینه‌ها با توجه به ارزش و اعتبار سرمایه انسانی کارگزاران روستایی برای شرکت مخابرات ایران، قرارداد دائم با کارگزاران تهیه‌ و تنظیم شده که افزایش پرداختی‌های سال ۱۳۹۸ پس از امضای قرارداد توسط کارگزاران و تصویب شورای عالی کار به این کارکنان تعلق خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا