وزیر ارتباطات: استارتاپ‌ها به بازارهای بزرگ‌ جهانی نیاز دارند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به نیاز استارتاپها به بازارهای بزرگ‌تر، دستیابی به این ظرفیتها را در گرو دسترسی به بازار جهانی دانست.

مجله آنلاین موبنا – محمدجواد آذری جهرمی شامگاه گذشته (جمعه) در حساب کاربری اینستاگرامش گزارشی از دیدارهای امروز خود و دستاوردهای آن در حاشیه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی در وین به مردم ارائه کرد.
او در حاشیه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی چند دیدار مهم را در برنامه کاری خود داشت.
آذری جهرمی به رسم همیشه برای گزارش به مردم در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: برای اشتغال بیشتر جوانان و خلق اقتصاد بزرگتر، استارتاپها نیاز به بازار بزرگ‌تر دارند. بازار بزرگ‌تر با دسترسی به بازار جهانی فراهم می‌شود.
وی افزود: امروز در وین با رئیس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد درباره فراهم‌آوری زیرساخت توسعه نرم‌افزاری ایران یک بیانیه مشترک امضا کردیم و همکاری نزدیکی را آغاز نمودیم.
او در ادامه گفت: صبح امروز نیز در دیدار با رئیس برنامه فضایی ملل متحد در سه محور مهم که باعث ارتقا جایگاه علمی ایران در استفاده از خدمات فضایی خواهد شد توافق کردیم.
وی در پایان اضافه خبر از دیدار دیگری داد و گفت: امشب نیز با ایرانی‌های مقیم وین دیدار خواهم داشت.
او همچنین در ادامه از قرار گرفتن ماکت ماهواره بر ایرانی در ساختمان سازمان ملل متحد خبر داد.
به گزارش ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سه‌شنبه گذشته در رأس هیئتی به‌منظور شرکت و سخنرانی در «اجلاس سران جامعه اطلاعاتی» به ژنو سفر کرد.
اجلاس سران جامعه اطلاعاتی به مدت پنج روز با حضور بیش از سه هزار نفر از ۱۵۰ کشور برگزار می‌شود.
آذری جهرمی سپس راهی وین شد تا در سفر یک‌روزه با مدیر دفتر امور فضایی ملل متحد در وین دیدار کند.

 منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا