تلفن‌های همگانی رایگان در محل اسکان سیل‌زدگان خوزستان

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: به‌منظور گسترش خدمت‌رسانی در مناطق آسیب‌دیده از سیل خوزستان، تعدادی تلفن‌های همگانی GSM به‌صورت رایگان در اردوگاه‌های محل اسکان سیل‌زدگان این استان از سوی شرکت مخابرات ایران، تجهیز و نصب شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا از شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری درباره کارکرد این تلفن‌های همگانی توضیح داد: فناوری GSM در زمان‌های بحرانی همانند سیل یا زلزله و در اتوبوس‌ها، قطارها یا اماکن عمومی که امکان کابل‌کشی وجود ندارد، اما زیرپوشش شبکه ارتباطات سیار GSM است، امکان برقراری ارتباطات تلفنی را فراهم می‌کند و در این شرایط به‌منظور تضمین پایداری ارتباطات در مناطق سیل‌زده استان خوزستان، تجهیز و نصب شده است.
وی افزود: در روزهای گذشته با احصای نیازمندی‌ها از استان‌های سیل‌زده در خصوص تجهیزات و ملزومات شبکه، عملیات تأمین تجهیزات و اعزام اکیپ‌های عملیاتی فنی با اقدام فراگیر مناطق مخابراتی درگیر سیل و مناطق معین انجام شد.
در پی وقوع بارش‌های سنگین و کم‌سابقه از ابتدای سال در استان‌های شمالی، غربی و جنوب ‏غربی ‏کشور و به دنبال آن جاری شدن سیلاب در این مناطق، خسارات جانی و مالی فراوانی وارد شده است و در این میان، استان‌های گلستان، خوزستان، لرستان و فارس، بیشترین آسیب‌ها را متحمل شده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا