معرفی اپلیکیشن پی دی اف خوان PDF Max 4

اینروزها به لطف بزرگ تر شدن و باکیفیت تر شدن صفحه های نمایش گوشی ها و تبلت ها بازار کتاب و کتابخوابی با این دیوایس ها بسیار داغ است و بسیاری از دانشجویان و یا افراد عادی جزوات و نوشته های خود را به صورت فایل های پی دی اف در دستگاههای خود همراه دارند تا در زمانی مناسب مثلا در اتوبوس ، مترو یا در صف های انتظار مطالعه کنند.

مجله آنلاین موبنا –  اما در این راه اپلیکیشنهای فراوانی برای بهبود کتاب خواندن با امکانات ریز و درشت زیاد معرفی شده اند. ما در این پست قصد داریم pdf max 4 را خدمت شما معرفی کنیم که یکی از اپ های موفق در این زمینه بوده است. با اندرویدزوم همراه باشید.

پی دی اف ماکس یکی دیگر از کتابخوان های عالی است . در ابتدای کار با این اپ میتوانیم بگوییم براحتی میتوانید دیوایس خود را با اکانت های کلود خود سینک کنید و اطلاعات و پی دی اف های خود را به اشتراک بگذارید و همینطور از طریق خود دیوایس هم میتوانید به فایل های لوکال دسترسی داشته باشید. اما به سراغ امکانات این پی دی اف خوان میرویم. در pdf max شما میتوانید در حین مطالعه با یک بار ضربه، صفحه نوار ابزار را در کنار دست خود بیاورید که امکان پین شدن به صفحه را دارد تا محو نشود و همیشه در دسترس شما باشد. قابلیت انتخاب یک متن در این اپ بسیار جذاب است چرا که در حین انتخاب متن برای انجام تغییرات روی آن یک ذره بین در اختیار شما قرار میگیرد تا اینکار را به نحو احسن انجام دهید. اما تعدادی از قابلیت های خوب این اپ را در زیر ببینید :

  • قابلیت قرار دادن یک صوت برای هرنقطه دلخواه از متن که میخواهید تا بعدا بتوانید آنرا گوش دهید
  • امکان قرار دادن یک لینک در باکس که ممکن است مربوط به متن شما باشد تا بعدا بتوانید آنرا باز و مرور کنید
  • امکان دیدن کلیه صفحات pdf در یک صحفه بصورت گرید
  • امکان اضافه کردن یک صفحه جدید به کتاب مورد نظر
  • قابلیت استفاده از قلم برای نوشتن و همینطور امکانات فراوان برای تغییرات روی متن
  • قابلیت اشتراک گذاری

اما امکان جالبی که در pdf max وجود دارد اینست که اگر گوشه سمت چپ را بیرون بکشید صفحه ای نمایان میشود که میتوانید پی دی افی را که در حال مشاهده هستید به صورت نمای سریع برای یافتن صفحه مورد نظر ، صفحات بوکمارک شده و همینطور براساس نشانه های قرار داده شده در صفحات مختلف مشاهده کنید که میتوانید قابلیت کاربردی باشد.

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا