توصیه های طلایی برای مدیران!

«مایل هستم که توصیه برادرم پیش از شروع کسب و کار خود را با شما به اشتراک بگذارم. شما به سه چیز برای موفق شدن نیاز دارید: تمرکز، تمرکز و تمرکز!» امروز ادامه بحث ارائه شده در زمینه توصیه های مورد نیاز برای مدیران را پی می گیریم.

مجله آنلاین موبنا؛ رکسانا دانیالی –  امروز ادامه بحث ارائه شده در زمینه توصیه های مورد نیاز برای مدیران را پی می گیریم. این توصیه ها همان طور که پیش تر نیز اشاره شد، تجربیاتی هستند که از زبان مدیران کسب و کار های مختلف گردآوری کرده ایم و امید است بتوان به کمک این ها، رشد هرچه بیشتر کسب و کار شخصی خود را شاهد بود.

Jammy Pack

زمینه فعالیت: فروشگاه لوازم جانبی به روز

“اگر محصولی ارائه می کنید که برای حمل و نقل آن نیاز به استفاده از سیستم های درون شهری و یا برون شهری و یا حتی بین قاره ای است، تا جای ممکن و بدون آسیب رسیدن به وضعیت مالی کسب و کار خود، این سرویس ها را رایگان کنید. زمانی که مشتری هزینه ای برای ارسال و دریافت کالا نمی پردازد، بسیار راضی تر خواهد بود”

Paper Anniversary

زمینه فعالیت: تولید کننده هدایای خاص با بهره گیری از کاغذ

“به مشتری خود گوش دهید. احترام به خواسته ها و نیاز های مشتریان همراه با صداقت کاری سبب می شود انتخاب کسب و کار شما از جانب آن ها بیشتر و بیشتر شده و به تنها کسب و کاری که اعتماد می کنند، شما باشید!”

MSTRMND Collective

زمینه فعالیت: تولید کننده کیف پول های مد روز

“من تنها می توانم از تجربیات شخصی خود برایتان صحبت کنم اما برای هر کسی که می خواهد یک کسب و کار آنلاین را به راه اندازد، پیشنهاد می کنم محصول و یا خدمت خود را در وب سایت های مرتبط و به ویژه مورد پذیرش عموم، تبلیغ کنید. این روشی است که ما به کمک آن سطح بالایی از فروش را به دست آوردیم و زحمت چندانی هم نداشت”

Child of Wild

زمینه فعالیت: طراح و سازنده جواهرات

“از فضای مجازی بهره ببرید. استفاده از سرویس های اجتماعی که در میان مردم یک جامعه معروف است، روشی است که به واسطه ی آن می توان چشم های بیشتری را در اختیار داشت چرا که هر روز هزاران نفر مطالب شما را می بینند و می خوانند. خوشبختانه در عصر ارتباطات قرار داریم و این یک مزیت برای همه کسب و کار های نوپا خواهد بود، چیزی که هیچ گاه پیش تر از این وجود نداشته است”

Nursery Tree Wholesalers

زمینه فعالیت: فروشگاه آنلاین درخچه های بونسای

“کیفیت عاملی است که منجر به همه ی موفقیت های مورد نظر خواهد شد. به کیفیت محصولات و یا خدماتی که ارائه می کنید، توجه ویژه داشته باشید. کیفیت است که سبب جذب مشتری و سایر کسب و کار های مشابه برای همکاری با شما می شود”

Brooklyn Bambini

زمینه فعالیت: صنایع دستی و مجسمه های دست ساز از کودک

“اگر عاشق کسب و کار خود و محصولی که می فروشید باشید و به خود ایمان داشته باشید، به زودی با سیل وسیعی از مشتری ها و رشد کاری مواجه خواهید شد و این همان چیزی است که از اعماق قلب خود خواستار آن هستید”

Craft & Vision

زمینه فعالیت: موسسه آموزش عکاسی

“ما سیستم های ارتباطی کسب و کار خود به ویژه ایمیل را به خوبی پرورش داده ایم. تلاشی که برای پاسخ گویی مناسب و غافل گیر کردن مشتری های خود انجام می دهیم، کسب و کار ما را همواره در مسیر حرکت به سمت جلو حفظ کرده است”

Stand Out Designs

زمینه فعالیت: تولید کننده انواع میز های تلویزیون

“مایل هستم که توصیه برادرم پیش از شروع کسب و کار خود را با شما به اشتراک بگذارم. شما به سه چیز برای موفق شدن نیاز دارید: تمرکز، تمرکز و تمرکز!”

The Great Cookie

زمینه فعالیت: تولید کننده کیک های تولد و کیک های مخصوص هدیه

“همه ی متون و یا مقالاتی که در زمینه فعالیت کاری شما به چاپ رسیده است و یا حتی در فضای اینترنت منتشر شده است را مطالعه کنید. نکات مفید هر کدام را استخراج کرده و آن ها را به راستی استفاده کنید”

Luxire

زمینه فعالیت: کفش و پوشاک

“تلاش برای پیروز شدن در میدان رقابت بازار مربوطه کسب و کار خود با بهره گیری از روش های غیر قانونی و ایجاد نوسانات قیمت، هیچ گاه روش درستی نخواهد بود”

Drink Water

زمینه فعالیت: تولید کننده آب معدنی

“هر قسمتی از کسب و کار خود را که مقدور است، اتوماتیک کنید. مزایای این کار را در دراز مدت به وضوح مشاهده خواهید کرد”

 Soaring Heart

زمینه فعالیت: تولید کننده انواع تخت خواب

“همواره مسیر آزمایش را ادامه دهید و متوقف نشوید. بخش های مختلف را نوسازی کرده و منتظر نتایج باشید، کدام روش برای کسب و کار شما مناسب تر است؟ کدام سرویس مشتری را بیشتر جذب می کند؟ هوشمندانه عمل کنید. این روش بیشتر از آن چه که می دانید در اختیارتان قرار می دهد!”

Jaqet

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات چرمی

“پیش از هر کاری برند منحصر به فرد خود را طراحی کنید و در این مسیر بیشتر از همه به علایق مشتری های خاص خود توجه داشته باشید. با این کار تبدیل به عنصری ویژه و متفاوت در بازار رقابتی کسب و کار خود خواهید شد”

Let’s Hug It Out

زمینه فعالیت: فروشگاه اینترنتی

“هیچ گاه از رویا های خود دست نکشید. زندگی بسیار کوتاه است و شما به این جهان آمده اید تا اهداف خود را محقق سازید! اما این کار تنها و تنها بستگی به خود شما دارد، پس برای آرزو ها و رویا های خود احترام و ارزش قائل شوید”

Jackalope Trading

زمینه فعالیت: پوشاک و محصولات جانبی

“هر راهی که وجود دارد را امتحان کنید ممکن است برای موفقیت مجبور باشید هزاران مسیر مختلف را آزمایش کرده و در نهایت آن چه که مناسب کسب و کارتان است را برگزینید. هر مسیری می تواند راهی برای نجات باشد در نتیجه استمرار به خرج دهید”

Rubber Moon Art Supplies

زمینه فعالیت: تولید کننده محصولات هنری و نقاشی

“اگر برایتان مقدور است بازاریابی ویدویی را امتحان کنید و از طریق برگزاری کنفرانس های ویدیویی ارتباط بیشتری با مردم بگیرید. ما به طور ویژه این روش را پیشنهاد می کنیم”

 منبع: پول‌نیوز

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا