وقتی لپ‌تاپ شما یخ می‌زند! (+تصاویر)

ال سی- ۰۶ دارای ۱۳ سرعت مختلف برای فن است که کاربر به راحتی با فشار دادن دکمه‌ها روی دستگاه انجام می‌گیرد. اگر حالت اتوماتیک را انتخاب کنید، سرعت فن متناسب با دمای لپ‌تاپ تنظیم خواهد شد.

مجله آنلاین موبنا –  یکی از مهم‌ترین چالش‌ها که کاربران لپ‌تاپ با آن مواجه هستند؛ مساله پایداری دستگاه در استفاده طولانی مدت است. به عبارت دیگر گرمای شدید ایجادشده در لپ‌تاپ طی زمان موجب پایین آمدن عمر قطعات و درنهایت افت عملکرد دستگاه می‌شود. ازاین‌رو معمولا از ابزارک‌های جانبی مانند کول پد که یک صفحه مجهز به فن برای زیر لپ‌تاپ است استفاده می‌شود اما اشکال کار آنجاست که این صفحه خنک‌کننده، سطحی برابر با اندازه لپ‌تاپ دارد و حمل‌ونقلش یک دردسر بزرگ محسوب می‌شود.

در این شرایط یکی از کاربردی‌ترین وسایلی که با طراحی خلاقانه خود می‌تواند مفید واقع شود؛افزونه‌ای است که روی دریچه خروجی سیستم خنک‌کننده لپ‌تاپ نصب می‌شود و به نحوی بسیار موثرتر از کول پد دمای سیستم را کاهش می‌دهد.

برندهای مختلفی در بازار حضور دارند که چنین افزونه‌ای را تولید می‌کنند اما امروز یکی از برترین آنها را به شما معرفی می‌کنیم. اوپولار ال سی- ۰۶ ابزار خنک‌کننده‌ای است که در ابعاد  ۳.۱۴ ×۳.۲۶ ×۱.۳۷  اینچ تولیدشده و سنگینی آن نیز حدود ۲۳۰ گرم است. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این محصول طراحی زیبا و باکیفیتی نیز دارد که امکان جابجایی آسان آنرا فراهم می‌کند.

وقتی لپ‌تاپ شما یخ می‌زند! (+تصاویر)

این فن برای استفاده روی لپ‌تاپ‌هایی دارای خروجی سیستم تهویه با اندازه ۴.۶ ×۱.۶ اینچ یا کوچکتر از این اندازه مناسب است.

وقتی لپ‌تاپ شما یخ می‌زند! (+تصاویر)

ال سی- ۰۶ دارای ۱۳ سرعت مختلف برای فن است که کاربر براحتی با فشار دادن دکمه‌ها روی دستگاه انجام می‌گیرد. اگر حالت اتوماتیک را انتخاب کنید، سرعت فن متناسب با دمای لپ‌تاپ تنظیم خواهد شد. این محصول از موتور باکیفیت ژاپنی استفاده می‌کند. ال ایی دی روی دستگاه نیز میزان دمای هوای خروجی از سیستم تهویه شما را نشان می‌دهد. این خنک‌کننده برای استفاده با کنسول بازی نینتندو سوییچ نیز مناسب است.

قیمت اعلام‌شده برای آن در آمازون ۲۹.۹۹ دلار است.

وقتی لپ‌تاپ شما یخ می‌زند! (+تصاویر)

وقتی لپ‌تاپ شما یخ می‌زند! (+تصاویر)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا