شناسائیِ صوتیِ آهنگ ها با اپلیکیشن SoundHound Music Search

SoundHound اپلیکیشنی است که می تواند با پخش قسمتی از یک موسیقی یا خواندن متن موسیقی توسط کاربر و یا حتی زمزمه کردن ملودی آهنگ، آن را به طور کامل شناسایی و کرده، لینک دسترسی به موزیک مربوطه را فراهم نموده و یا آن را با دیگران به اشتراک گذارد.

مجله آنلاین موبنا –  شاید بار ها برای‌تان پیش آمده باشد که به طور اتفاقی در حالی که در تاکسی نشسته باشید یا در یک مهمانی شرکت کنید؛ و آهنگ زیبایی پخش شود که اسم آن را ندانید. شاید حتی زبان آن موسیقی را ندانید و یا اصلا موسیقی بی کلام باشد! در چنین مواقعی تنها با دانستن اطلاعات جزئی از آهنگ مورد نظر، می توان در سطح وب جستجو کرده و آن را دانلود کرد اما اگر همین اطلاعات اندک را نیز نداشته باشید ممکن است برای مدت ها حسرت شنیدنش را بخورید. راه چاره شما SoundHound است؛ این اپلیکیشن محبوب که بیش از ۵۰ میلیون بار از پلی استور دانلود شده می تواند با سرعتی تحسین بر انگیز و دقتی مثال زدنی موسیقی در حال پخش را گوش دهد و با جستجوی صوتی آن از دو موزیک استور مختلف ( پلی استو و آمازون) به صورت آنلاین؛ نام، نام خواننده، لینک دسترسی و غیره را پیدا کند و یا به اجرا در آورد.

SoundHound

قابلیت های مختلفی در نرم افزار گنجانده شده است برای مثال؛ دستیار صوتی می تواند پروسه های گوناگون به اجرا در آورد، مجموعه هایی از بهترین آهنگ های اخیر هفته در اختیار کار می گذارد و متن (lyrics) آهنگ ها را به نمایش در آورد. همانطور که از خوبی های اپلیکیشن صحبت کردیم باید بدی های آن را نیز با شما در میان بگذاریم؛ علی رغم عملکرد عالی برنامه برای یافتن آهنگ های انگلیسی، ترکیه ای، بی کلام و حتی مثال هایی از آهنگ های یونانی، هیچ یک از آهنگ های ایرانی توسط این نرم افزار شناسایی نمی شوند! باید توجه داشته باشید که برنامه برای پیدا کردن موزیک ها به اتصال اینترنت نیاز دارد. شایان ذکر است که برنامه SoundHound Music Search توانسته است نمره ۴.۳ را از بین بیش از ۶۰۰ رای در فروشگاه گوگل پلی به دست آورد.

اطلاعات:

  • اسم برنامه: SoundHound Music Search
  • دسته: موسیقی و شنیداری
  • ورژن: ۷.۲.۱
  • شرکت سازنده: SoundHound Inc
  • حجم: فایل نصبی: ۳۱ MB
  • ورژن اندروید پیشنیاز: بسته به نوع دستگاه

تصاویر SoundHound:

دانلود نرم افزار شناسایی موزیک:

download-bazar

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا