مهلت سه ماهه برای شرکت در قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن

جزییات جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه بانک مسکن که به قید قرعه به دارندگان این حساب‌ها اختصاص می‌یابد، اعلام شد.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از هیبنا، بانک مسکن هر سال با اعطای جوایز ارزنده به دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز از یک سو از کسانی که به این ترتیب در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان مشارکت می‌کنند تقدیر کرده و از سوی دیگر با توجه به اهمیت افزایش منابع ارزان قیمت از کل سپرده‌ها در راستای توانمند سازی هر چه بیشتر بانک، سپرده‌گذاران را به افتتاح حساب قرض‌الحسنه تشویق می کند.

در این راستا امسال نیز سی‌ و نهمین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن همچون روند هر ساله برگزار خواهد شد. بر این اساس متقاضیان شرکت در قرعه کشی بزرگ حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن تا پایان تیر ماه سال ۹۸ فرصت دارند نسبت به افتتاح سپرده و یا افزایش موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه خود اقدام و امتیاز خود را برای قرعه‌کشی افزایش دهند.

حداقل موجودی برای شرکت در قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک مسکن در دوره جاری، ۵۰ هزار تومان تعیین شده و بدیهی است به منظور شرکت در قرعه کشی، علاوه بر حفظ حداقل موجودی مذکور، طی ۳ ماه یا ۹۰ روز متوالی، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی مذکور در روز قرعه کشی ضروری است.

برای مبالغ ۵۰ هزار تومان و بیشتر، به ازای هر ۱۰ هزار تومان در هر روز یک امتیاز در نظر گرفته می‌شود که طبیعی است دارندگان امتیازهای بالاتر شانس بیشتری نیز در قرعه‌کشی خواهند داشت.

نوشته های مشابه

بانک مسکن به ۱۰ نفر از دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه به قید قرعه کمک هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی خرید واحد مسکونی پرداخت می‌کند. همچنین ۱۸۰ نفر از برندگان به قید قرعه از کمک هزینه خرید خودرو داخلی به ارزش ۴۰ میلیون تومان برخوردار خواهند شد.

۴۸۰کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخلی هر یک به ارزش ۲۰ میلیون تومان نیز به ۴۸۰ تن از شرکت‌کنندگان در قرعه‌کشی بزرگ حساب های قرض‌الحسنه بانک مسکن در سال جاری اعطا خواهد شد.

بانک مسکن همچنین علاوه بر یک‌هزار و ۸۰ فقره کمک هزینه چهار میلیون تومانی خرید صنایع دستی، به ۲۳ هزار و ۷۵۰ نفر از برندگان قرعه‌کشی نیز جایزه نقدی ۵۰۰ هزار تومانی پرداخت خواهد کرد.

به این ترتیب امسال ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر از دارندگان حساب‌های قرض الحسنه بانک مسکن به قید قرعه از جوایز ارزنده این بانک برخوردار می‌شوند.

علاقه‌مندان برای برخورداری امتیاز بیشتر به منظور افزایش شانس خود در قرعه‌کشی می‌توانند هر چه زودتر نسبت به افتتاح حساب یا تکمیل موجودی اقدام کنند، چراکه مدت سپرده‌گذاری در این حساب نیز همان‌گونه که ذکر شد، در افزایش هر حساب نقش دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا