ارسال کمک‌های نقدی، غیر نقدی و حضور کارکنان شرکت مخابرات ایران برای بازسازی مناطق سیل‌زده

کارکنان شرکت مخابرات ایران با درک شرایط حساس در مناطق سیل‌زده و با روحیه همیاری و ایفای نقش مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به هم‌وطنان آسیب‌دیده در مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود شامل ملزومات موردنیاز در مناطق سیل‌زده را به پایگاه‌های بسیج مستقر در مناطق مخابراتی سراسر کشور تحویل نمایند.

بر اساس این گزارش مناطق مخابراتی سراسر کشور می توانند نسبت به جمع آوری کمک های نقدی همکاران اقدام و بعد از اعلام شماره حساب از سوی معاونت مالی شرکت مخابرات ایران ، مبالغ واریز شده را به این شماره حساب منتقل نمایند.

همچنین تمام همکارانی که تمایل دارند با حضور در مناطق سیل‌زده درامر خداپسندانه بازسازی این مناطق مشارکت نمایند می‌توانند مشخصات کامل و اطلاعات شخصی خود را شامل نام، نام خانوادگی، شماره ملی، شماره شناسنامه و شماره پرسنلی و مستخدمی را به نشانی ایمیل info@tci.ir اعلام کنند تا پس از سازمان‌دهی  در خواست ها، نسبت به اعزام همکاران عزیز اقدامات لازم به عمل آید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا