تشکیل ستاد پشتیبانی در بانک‌پاسارگاد جهت استمرار کمک به هم‌میهنان در مناطق سیل‌زده

مجله آنلاین موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، این بانک‌ با تمام توان و با بهره‌مندی از کلیه امکانات خود، تا حل کامل مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده و بازگشت آنها به زندگی عادی و پس از آن تا مرحله بازسازی بخشی از آسیب‌ها و خسارت‌ها، در کنارشان خواهد بود. بدین‌منظور ستاد پشتیبانی به ریاست دکتر مجید قاسمی مدیرعامل و جمعی از مدیران تشکیل شده‌‌است. این ستاد ضمن برگزاری جلسات منظم، اقدامات لازم را جهت استمرار ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به مناطق آسیب‌دیده و همچنین برنامه‌ریزی برای ایجاد شرایط مناسب زندگی هم‌وطنان انجام می‌دهد.

در این راستا، از ابتدای سال جاری تاکنون علاوه بر اهدای نقدی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال و ارسال ۲۵۰ هزار بطری آب و ۱۳۵۰ تخته پتو به استان‌های لرستان و ایلام، اقدامات عملی و پیگیرانه برای تهیه مجموعه معتنابهی از لوازم خانگی به عمل آمده که در اسرع وقت با هماهنگی نهادها و مراجع ذی‌صلاح به استان‌های آسیب‌دیده ارسال و بین مردم توزیع خواهد شد.

بدیهی است کمک به کاهش مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده از برنامه‌های اصلی بانک‌‌پاسارگاد در سال جاری، در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی است و امید است موجبات رضایت خدای متعال و مردم شریف ایران را فراهم نماید.

خروج از نسخه موبایل