معرفی و دانلود بازی شبیه ساز شهرسازی Citytopia

Citytopia از بازی های جدید اندرویدی در سبک شبیه ساز می باشد که در آن شما می توانید یک شهر مدرن را براساس سلیقه تان بسازید. این بازی شبیه ساز تاکنون بیش از ۱۰ هزار بار در پلی استور دانلود گردیده است و در مدت کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را برای خود بدست آورد.

مجله آنلاین موبنا – این بازی از لحاظ گیم پلی المان های مختلفی از بازی های معروف این سبک نظیر the sims دربر دارد ، در ابتدای بازی شما یک زمین خالی را در اختیار دارید که بایستی آن را با ساختمان های گوناگون و مختلف پر کنید و کم کم شهر خود را بر روی این زمین بنا کنید و به مرور زمان مدینه فاضله خود را کامل نمایید. در این بازی شما کارت های را نیز دریافت می کنید که با باز کردن این کارت ها می توانید ساختمان های جدیدی را باز کنید و یا ساختمان های قبلی خود را ارتقاء ببخشید. یکی از مهمترین عواملی که سبب می شود روند کامل سازی شهر شما کند بنظر برسد وجود همین کارت ها می باشد که برای جمع آوری آن ها تلاش کنید ، البته اگر ماموریت هایی را که بازی به شما می دهد با موفقیت پشت سر بگذارید بازی کارت های زیادی را در اختیارتان می گذارد.

Citytopia
Citytopia

در ابتدای بازی نیز شخصی به نام ریک به شما معرفی می گردد که نکات مختلف در رابطه با بازی را برای شما آموزش می دهد. البته با بازی کردن بازی برای مدتی نکات مختلفی برای موفقیت در آن دستتان می آید بعنوان مثال یکی از نکاتی که در بازی بایستی مدنظر قرار دهید اینست که نباید کارخانه های تکراری بسازید. بازی دارای موسیقی جالب و دلنشینی می باشد که همراه با صداهای محیط بازی همانند صدای گنجشک ها تجربه ی بازی را شما لذت بخش تر می کند.

تصاویر بازی Citytopia :

دانلود بازی Citytopia :

دانلود فایل نصب بازی citytopia

دانلود فایل دیتا بازی citytopia

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا