حرفه ای عکاسی کنید

یک عکس خوب می تونه شما را بهتر نشان بده, جلوه های زیبا می تونه عکس شما را خاص تر بکنه پس بهتر است از یک نرم افزار حرفه ای عکاسی استفاده بکنید تا عکس های زیباتری خلق کنید و بهتر دیده شوید پس اگر دنبال یک نرم افزار حرفه ای عکاسی هستید برنامه Camera FV-5 می‌تواند به شما کمک کند.

مجله آنلاین موبنا –  این نرم افزار با قیمت ۳ دلار و دانلود بالای ۱۰۰ هزار تا توانسته رضایت صددرصدی شش هزار کاربر را بدست بیاورد پس شما هم این نرم افزار را دانلود کرده و عکس های حرفه ای خود را ثبت کنید.

Camera FV-5

ویدیوی کار با اپلیکیشن camera Fv

Camera FV-5- 3.0

فرقی ندارد عکس رو برای قاب کردن می خواهید یا می خواهید آن را روی پروفایلتان بزارید در هر صورت این برنامه به شما کمک خواهد کرد که عکس هایی حرفه ای در شب و روز با نور کم و زیاد ثبت کنید شما بعد از نصب این برنامه اگر تفاوت عکس برداری خود را با قبل مقایسه کنید متوجه خواهید شد که این برنامه بسیاری از کم و کاستی های دوربین شما را پوشش می دهد وباعث می شود عکس های زیبا تری بگیرید دلیل آن هم تنظیمات پیشرفته و محیط کاربری ساده این نرم افزار است. قیمت این نرم افزار در گوگل پلی ۲.۹۹ دلار است و امتیاز ۴ از ۵ را دریافت کرده در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی های این برنامه آشنا بشوید.

ویژگی ها

۱- عکاسی پیشرفته(تنظیم نور, رنگ و فوکوس)

۲- ذخیره سازی تصاویر با دو فرمت مختلف

۳- افزایش و کاهش نور تصویر

۴- تشخیص چهره

۵- توانایی استفاده از تکنیک گذر زمان (Time lapse)

۶- تایمر برای عکاسی

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا