دانلود اپلیکیشن ۲.۵.۵ PicsArt Color Paint نقاشی دیجیتالی حرفه‌ای

مجله آنلاین موبنا – اگر شما هم مثل خیلی های دیگه به نقاشی دیجیتال و طراحی با قلم ها درسایز مختلف علاقه دارید این این برنامه میتونه به شما کمک کنه تا خلاقیت و هنر خودتون را روی گوشی موبایل بیارید و از این کار لذت ببرید.

دانلود اپ picsart color paint

در محیط برنامه شما می توانید هر کاری با قلم های خود انجام بدید، لیستی بلند از انواع قلم و رنگ ها می توانند انتظارات شما را از یک برنامه نقاشی-طراحی برآورده کنند همچنین شما می تونید از گالری خودتون عکس هاتون را وارد کنید و روند طراحی را روی عکس های خودتون پیاده کنید و یا چهره خودتون را باز طراحی کنید.
همچنین شما میتونید در یک صفحه ی blank کار خودتون را شروع کنید و برای رنگ آمیزی هم میتونین به راحتی از سطل رنگ استفاده کنین و کار طراحی را برای خودتون راحت تر کنید بعد از اتمام کار هم میتونید در هر سایز و رزولویشنی خروجی خودتون را با هر فرمتی بگیرید و یا مستیقیم کارتون را به اشتراک بگذارید.
اگر کار طراحی یا نقاشی دیجیتال را به صورت حرفه ای دنبال می کنید این برنامه قطعا به کار شما میاد و میتونه تمام نیاز های شما را در عین محیطی ساده برطرف کنه و کار طراحی را برای شما دلنشین تر کند

ویژگی اپ picsart color paint

مشخصات اپلیکیشن PicsArt Color Paint

نسخه پولی و پرو برنامه را به رایگان از لینک زیر دانلود کنید

دانلود اپلیکیشن ۲.۵.۵ PicsArt Color Paint

دانلود آخرین نسخه از گوگل پلی

 منبع: اندروید زوم
خروج از نسخه موبایل