معرفی و دانلود بازی آرکید Royal Blade

Royal Blade از بازی های جالب و پرطرفدار اندرودیدی در سبک آرکید می باشد که با دارا بودن گیم پلی سرگرم کننده فیدبک های مثبتی را از سوی کاربران پلی استور دریافت کرده است بطوریکه این بازی آرکید تاکنون بیش از ۱ میلیون بار پلی استور دانلود گردیده است و نمره خوب ۴.۲ از ۵ را کسب کرده است.

مجله آنلاین موبنا – گیم پلی بازی بدین صورت است که همه چیز در حال فروپاشی می باشد و شما بایستی با تمام توانتان با استفاده از شمشیرتان همه موانعی که به سمتتان می آید را نابود کنید ، در این بازی داشتن سرعت عمل زیاد یکی از عوامل مهم در موفقیت تان می باشد زیرا بایستی با سرعت زیادی دشمنان و موانع موجود در مسیرتان را از بین ببرید و از خود در برابر آن ها به موقع دفاع نمایید. در طول بازی با چندین شمشیر افسانه ای نیز روبرو خواهید شد که هر کدام از آن ها قدرت های منحصربفردی را دارند با بدست آوردن این شمشیر ها می توانید دشمنانتان را با سرعت و قدرت بیشتری از بین ببرید. یکی از قسمت های هیجان انگیز بازی ، نبرد با رئیس ها می باشد که شما را با چالش های مختلفی روبرو می سازد و هیجان بازی را بیش از پیش می کند.

Royal Blade
Royal Blade

شما در این بازی می توانید کاراکتر خود را شخصی سازی نمایید و براساس سلیقه ی خود ، قهرمان بازی را از جنبه های مختلف شخصی سازی نمایید. بازی از لحاظ بصری و گرافیک در سطح خوبی قرار دارد که مخاطبین را راضی نگه می دارد ، همچنین بازی از لحاظ محیط ها دارای تنوع خوبی می باشد که سبب می شود بازی برای شما کسل کننده نشود. در پایان شاید این بازی از لحاظ گیم پلی و محتوا ساده بنظر برسد ولی دارای گیم پلی اعتیادآور می باشد که می تواند شما را برای مدتی سرگرم نماید.

تصاویر بازی Royal Blade :

دانلود بازی Royal Blade :

دانلود بازی با لینک مستقیم

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا