معرفی و دانلود بازی ایرانی تخم مرغ

بازی تخم مرغ از بازی های خوش ساخت و جالب اندرویدی می باشد که توسط استودیو ایرانی آنباند ساخته شده است ، این بازی ایرانی تاکنون بیش از ۲۰ هزار بار در کافه بازار دانلود گردیده است که با توجه به این تعداد دانلود می توان آن را از بازی های محبوب کافه بازار به شمار آورد.

مجله آنلاین موبنا – گیم پلی بازی بدین صورت می باشد که شما در نقش یک تخم مرغ قرار دارید که بایستی از دست دشمنان خود در این بازی یعنی روباه ها که قصد دارند مادر او را از بین ببرند ، فرار کنید . بازی بطور کلی دارای هفت مرحله می باشد که در طی این مراحل هدف اصلی شما نجات جان مادر تخم مرغ می باشد ، بطور کلی بازی دارای داستان خاصی نمی باشد بلکه سازندگان سعی کرده اند با طراحی یک بازی با گیم پلی چالشی و جالب ، بازیکنان را سرگرم نمایند. در مرحله ی ابتدایی ، بازی از طریق نمایش تصاویری شما را با کلیت و گیم پلی خود آشنا می سازد. تا مرحله ی سوم ، بازی شما را با چالش خاصی روبرو نمی کند و از مرحله ی به بعد چالش های خود را رو می کند که مهارت بازیکنان را محک می زند.

بازی تخم مرغ
بازی تخم مرغ

نحوه ی کنترل تخم مرغ در بازی از طریق دو دکمه بر روی صفحه نمایش انجام می گردد که با استفاده از دکمه سمت راست ، می توانید به سمت های مختلف بپرید. شما در طول بازی سکه هایی را در مسیر خود بدست خواهید اورد که با استفاده از این سکه ها قادر خواهید بود از فروشگاه بازی خرید کنید و طاهر تخم مرغ خود را تغییر دهید و یا اینکه پس از مردن برای بازگشت به چک پوینت قبلی استفاده کنید. بازی از گرافیک قابل قبول و زیبایی برخوردار است که از رنگ های متنوعی در طراحی آن استفاده شده است.

تصاویر بازی تخم مرغ :

دانلود بازی تخم مرغ :

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar

 

 منبع: اندروید زوم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا