هوآوی هدفون بی‌سیم جدیدی به نام HUAWEI FreeLace معرفی کرد

هدفون جدید هوآوی از قابلیت HUAWEI HiPair پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به‌راحتی به گوشی‌های هوشمند هوآوی متصل و به‌سرعت شارژ شود.

مجله آنلاین موبنا – در مراسم معرفی گوشی هوشمند HUAWEI P30 در شهر پاریس فرانسه، هوآوی هدفون جدیدی به نام HUAWEI FreeLace معرفی کرد. این هدفون که طراحی فوق‌العاده‌ای دارد، از ویژگی‌هایی مانند اتصال هوشمند، صدای پرقدرت و طول عمر باتری بالا بهره می‌برد. هدفون HUAWEI FreeLace با قابلیت HUAWEI HiPair سازگاری دارد و می‌تواند به‌راحتی با گوشی‌های هوشمند هوآوی جفت شود. یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این هدفون این است که می‌تواند مستقیما به گوشی هوشمند وصل شود و از آن شارژ بگیرد. قرار است این هدفون از یازدهم آوریل و در رنگ‌های مشکی گرافیتی، طلوع کهربایی، سبز زمردی و نقره‌ای مهتابی به بازار عرضه شود.

حذف سیم‌های اضافه با حفظ کیفیت بالا

هوآوی با عرضه هدفون HUAWEI FreeLace، تجربه‌ای نادر در اختیار کاربران گذاشته است. هدفون HUAWEI FreeLace از آلیاژی نرم و شکل‌پذیر ساخته شده که در پوششی از سیلیکون مایع قرار گرفته است. این هدفون ظاهری بسیار جذاب دارد و با پوست سازگار است. در طراحی HUAWEI FreeLace بسیاری از مشکلات کاربران مرتفع شده است؛ مسائل و مشکلاتی از قبیل دشواری نخستین اتصال از طریق بلوتوث، کیفیت پایین صدا و طول عمر باتری پایین. هدفون HUAWEI FreeLace کاربران را از دست سیم‌های اضافی می‌رهاند، بدون این‌که از کیفیت تجربه کاربری کاسته شود.

جفت کردن HUAWEI FreeLace با گوشی‌های هوشمند هوآوی ساده‌تر و راحت تر از همه هدفون های بی‌سیم دیگر است. با جدا کردن گوشی سمت راست از کنار دکمه‌های تنظیم صدا، یک رابط اتصال یو‌اس‌ پی تایپ سی ظاهر می‌شود. با وصل کردن این رابط به درگاه یواس‌بپی تایپ سی در گوشی‌های هوشمند هوآوی که از رابط کاربری EMUI 9.1 استفاده می‌کنند، به‌سادگی هرچه تمام‌تر و به کمک قابلیت HUAWEI HiPair می‌توانید این هدفون را از طریق بلوتوث با آن گوشی هوشمند جفت کنید. این فناوری که مختص هوآوی است، می‌تواند فرایندِ معمولا زمان‌بر اتصال لوازم جانبی بلوتوثی با گوشی هوشمند را حذف کند. فرایندی که در حالت عادی با چند آزمون و خطا همراه است و در برخی موارد می‌تواند حتی موفقیت‌آمیز هم نباشد.

هوآوی هدفون بی‌سیم جدیدی به نام HUAWEI FreeLace معرفی کرد

شارژ سریع و طول عمر باتری بالا

هدفون HUAWEI FreeLace می‌تواند از طریق اتصال به درگاه یواس‌ پی تایپ سی در همه گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی شارژ شود. همچنین این هدفون با پنج دقیقه شارژ شدن می‌تواند تا چهار ساعت موسیقی پخش کند. هدفون HUAWEI FreeLace با هر بار شارژ کامل می‌تواند تا ۱۸ ساعت موسیقی پخش کند و تا ۱۳ ساعت برای تماس تلفنی به کار گرفته شود.

در داخل هر کدام از اسپیکرهای این هدفون، یک درایور صوتی قدرتمند به قطر ۹.۲ میلیمتر قرار دارد. با فناوری‌هایی که در ساختار درایورهای صوتی این هدفون استفاده شده، صدای باس اسپیکرهای HUAWEI FreeLace پرطنین و صدای زیر آن شفاف و پرجزئیات است. در طراحی ماژول میکروفون این هدفون هم از دو شکاف استفاده شده که باعث می‌شود بر خلاف میکروفون گوشی‌های معمولی، کانال جداگانه‌ای برای چرخش هوا وجود داشته باشد و در نتیجه سروصداهای ناشی از جریان باد به حداقل برسد.

هدفون HUAWEI FreeLace علاوه بر استفاده راحت، کیفیت بالای صدا و طراحی زیبا، به قابلیت‌های دیگری هم مجهز شده تا بتواند بهترین تجربه کاربری را ارائه نماید. یکی از این قابلیت‌ها سوئیچ مغناطیسی است که حمل این هدفون را راحت‌تر کرده است. حسگر Hall هم باعث شده خاموش و روشن کردن این دستگاه بسیار ساده باشد؛ کافی است دو سر هدفون را روی هم بگذارید تا HUAWEI FreeLace به حالت خواب (sleep mode) برود و با جدا کردن این دو سر، دوباره آماده به کار خواهد شد. دکمه‌های تنظیم صدا هم علاوه بر کنترل بلندی صدا می‌توانند برای فرایندهای دیگر هم به کار گرفته شوند؛ اگر این دکمه‌ها را دو ثانیه نگه دارید، دستیار صوتی فعال می‌شود و با دو بار فشردن این دکمه‌ها، آهنگ بعدی پخش خواهد شد.

هدفون HUAWEI FreeLace با قیمت ۹۹ یورو به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا