پیام نوروزی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

در بهار طبیعت که از باشکوه‌ترین جلوه‌های خداوند است؛ فصلی نو در زمین و ضمیر انسان آغاز می‌شود و خداوند با زنده کردن دوباره طبیعت قدرت بیکران خود را به رخ می‌کشد. بهار، آنجا که روحی تازه در کالبد طبیعت بی‌جان دمیده می‌شود؛ یادآور رستاخیز است تا بشر نیز امید و اراده زندگی دوباره را بعد از هر خزان و سرما و سختی بازیابد و از تحول درونی خود غافل نشود.

مجله آنلاین موبنا – امسال، دومین بهاری است که در کنار شما عزیزان هستم. خداوند را شاکرم که در سایه الطاف و عنایات بیکرانش و با همدلی و همراهی شما در خانواده بزرگ مخابرات و در راستای چشم‌انداز، حفظ و ارتقاء جایگاه شرکت و رضایتمندی مشتریان، ذینفعان و سهامداران گام‌هایی مؤثر برداشتیم.

در بخش‌های مختلف شرکت اقداماتی صورت گرفته که موجب تغییراتی مؤثر و کارآمد شده است.

در این مدت طبق همان رویکردی که از آغاز کار داشتیم، توجه به کارکنان و سرمایه انسانی شرکت در اولویت امور قرار گرفت و تمام تلاش خود را در جهت تغییر و بهبود وضعیت کارکنان بخش‌های مختلف شرکت و همچنین بازنشستگان عزیز به کاربستیم.

ثبت لوگوی ۶۵ ساله برند شرکت مخابرات ایران از جمله اقداماتی بود که امسال در حوزه ارتباطات شرکت به انجام رسید.

تفکیک کامل ترافیک در سراسر کشور، تحقق ظرفیت ۵۵ ترابیت بر ثانیه در شبکه انتقال، رسیدن به ۹۷ درصد حداقل شاخص کیفیت شبکه و تحقق سهم ۲۵ درصدی ترافیک داخلی از اقدامات حوزه شبکه شرکت بوده است. در حوزه فناوری اطلاعات نیز، CRM ثابت و FTTH در کل کشور با راهکار بومی یکپارچه و متمرکز شد.

بهبود شاخص¬های راهبردی، طراحی و پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت عملکرد، توسعه داشبوردهای موردنیاز پایش مناطق و حوزه ستادی و تدوین برنامه سال ۹۷ مناطق از جمله اقدامات حوزه راهبرد در سال گذشته بوده است.

در حوزه مالی پرداخت بدهی‌های معوق، مدیریت درست وصول مطالبات از سازمان‌ها و نهادها و طراحی فرمت یکپارچه و جامع قراردادها و شناسایی و مدیریت یکپارچه دارایی در سطح کشور صورت گرفت.

تخلیه قانونی خطوط و ظرفیت‌سازی، افزایش جذب مشتری، طراحی و اجرای کمپین‌ها و افزایش تنوع خدمات و محصولات و بهبود شاخص‌های کیفیت سرویس نیز از اقدامات مطرح در حوزه مشتریان و تجاری شرکت بوده است.

این‌ها تنها بخشی از اقدامات و دستاوردهای یک سال گذشته شرکت مخابرات ایران بوده که با همت و تلاش و همراهی شما عزیزان صورت گرفته است و در تمام این مدت با توجه به سیاست درهای باز پذیرای نظرات و انتقادات همکاران بودیم.

امیدوارم سال جدید را نیز باهمت و سخت‌کوشی مضاعف و روحیه‌ای شاداب‌تر در کنار هم آغاز کنیم و با گام‌های مؤثر و مفید و خیرخواهانه برای یکدیگر در درون سازمان و ارائه خدمات بهتر برای مشتریان در بیرون سازمان موجبات توسعه پایدار و پیشرفت روزافزون را برای خود و شرکتمان فراهم آوریم.

بکوشیم از قافله بهار عقب نمانیم و درس دگرگونی برای بهتر شدن و شکوفایی و طراوت بیاموزی. سالی سرشار از سلامتی، سربلندی و کامیابی را برای همه شما عزیزان از ایزد منان آرزو دارم.

سید مجید صدری

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا