توپ روباتیک برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان (+عکس)

با این توپ روباتیک کارهای مختلفی را می‌توانید انجام دهید. این محصول که مانند دیگر سری روبات‌های «اسفیرو» ساخته شده است به صورت بی‌سیم به اپلیکیشنی که روی گوشی‌های اندرویدی یا آیفون نصب شده است متصل می‌شود و شما با ابزار موبایلی مربوطه می‌توانید تنظیمات آن را در دست بگیرید.

موبنا – روبات‌ها به سادگی یک توپ طراحی نشده‌اند تا افراد در گروه‌های سنی مختلف بتوانند به راحتی با آن بازی کنند. با این وجود گروهی از کارشناسان که علاقه به تولید گجت‌های کوچک و کاربردی دارند از ساخت «اسفیرو مینی» خبر دادند که یک توپ هوشمند محسوب می‌شود. این توپ کوچک و هوشمند که قابل برنامه‌ ریزی است و می‌تواند روی زمین حرکت کند، امکانات مختلف و جالبی را شامل می‌شود.

توپ روباتیک برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان (+عکس)

«اسفیرو مینی» به گونه‌ای ساخته شده است که شرکت سازنده می‌گوید هیچ محصول مشابهی با آن وجود ندارد که بتوانید این توپ هوشمند را با یک روبات کوچک دیگر مقایسه کنید. با این وجود توجه داشته باشید که برای این روبات اسباب بازی می‌بایست مبلغی معادل ۳۰۰ دلار بپردازید. قطر این توپ هوشمند ۴۲ میلیمتر است و داخل پوسته ظریف آن یک ژیروسکوپ یا گردش‌نما، شتاب سنج، چراغ‌های ال‌ای‌دی، تراشه بلوتوث و باتری را شامل می‌شود و همه این ابزارها در کنار یکدیگر باعث شده است «اسفیرو مینی» به یک محصول متفاوت و کاربردی تبدیل شود.

توپ روباتیک برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان (+عکس)

شما روی بدنه این روبات هیچ گونه پورت ورودی برای شارژ کردن باتری «اسفیرو مینی» را مشاهده نمی‌کنید. در عوض، برای تامین انرژی قطعات الکترونیکی آن می‌بایست پوسته این توپ پلاستیکی را باز کنید آن را از طریق کابل «میکرو یو‌اس‌بی» به صورت مستقیم به برق متصل کنید. زمانی که دستگاه به مدت یک ساعت به انرژی الکتریسیته متصل باشد شما می‌توانید معادل ۴۵ دقیقه با آن بازی کنید. چراغ‌های ال‌ای‌دی نصب شده روی دستگاه با شارژ آن با میلیون‌ها رنگ روشن می‌شوند و رنگ‌ها به صورت سرگرم کننده و کاربردی نمایان می‌شوند.

توپ روباتیک برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان (+عکس)

با این توپ روباتیک کارهای مختلفی را می‌توانید انجام دهید. این محصول که مانند دیگر سری روبات‌های «اسفیرو» ساخته شده است به صورت بی‌سیم به اپلیکیشنی که روی گوشی‌های اندرویدی یا آیفون نصب شده است متصل می‌شود و شما با ابزار موبایلی مربوطه می‌توانید تنظیمات آن را در دست بگیرید و از راه دور روبات مدور خود را مدیریت کنید. در این اپلیکیشن حالت‌های مختلف برای توپ نظر گرفته شده است و شما برحسب سلیقه خود می‌توانید حالت‌های دیگر را هم به آن اضافه کنید. به عنوان مثال، یکی از حالت‌هایی که برای حرکت این روبات در نظر گرفته شده است «اسلینگ‌شات» نام دارد که به شما کمک می‌کند روبات را در مسیر مختلفی که در حال چرخش است حرکت دهید. حالت «تیلت» نیز به شما کمک می‌کند روبات را با حرکت بدنه گوشی هوشمند به جهت‌های مختلف هدایت کنید.

حالت‌های ویژه ای که برای حرکت این روبات دایره‌ای در نظر گرفته شده است آن را از دیگر توپ‌های هوشمند مجزا می‌کند و یک حالت جدید و پیشرفته با نام «فِیس درایو» هم برای آن در نظر گرفته شده است. در این حالت کاربران می‌توانند توپ را به گونه‌ای به چرخش دربیاورند که با آن عکس سلفی بگیرند. توپ روباتیک در این حالت حرکات کوچک انجام می‌دهد و با چرخش به سمت چپ و راست عکس‌های سلفی جالب و باکیفیتی را از محیط پیرامون خود تهیه می‌کند. دوربین نصب شده در این توپ روباتیک به گونه‌ای ساخته شده است که می‌تواند چهره افراد را شناسایی کند و به همین خاطر فقط زمانی عکس می‌گیرد که صورت فرد در مقابل آن باشد.

دکمه بازگشت به بالا